środa, 28 maja 2014

Casta Fierce


Potwory
Dzisiaj pokaże Wam nowa postać. To Casta Fierce:



I art:



coś o niej: 

Ma 19 lat. Jest córką czarodziejki z mitologii greckiej, Kirke. Jej imię zainspirowano od alter ego Beyonce-Sasha Fierce. Bardzo przypomina wiedźmę z powodu zielonej skóry i mikrofonu w kształcie miotły.Dla mnie wygląda upiornie przez te sukienkę i dodatki. A tutaj jej lalka:

przepraszam że takie niewyraźne zdjęcie ale nie mogłem znaleźć w lepszej jakości 


Lalka jakoś inaczej wygląda niż na oficjalnym arcie, nieprawdaż?
A Wam podoba się lalka?
A art?

2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ta niezwykle oryginalna postać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ł-A-Ł *-* ona jest upiornie śliczna. Wygląda na starszą niż inne upiorki ;) jestem w niej zakochana, na prawdę. Na reszcie w MH zagościła jakaś wiedźma. Brakowało mi czarownic :D

    Lajla Blue♥

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)