sobota, 31 maja 2014

Lalki Freaky Fusion w pudełkach !

Tytuł posta mówi sam za siebie, dzisiaj pokaże Wam Sirenę, Avea'ę i Bonitę już w pudełkach! ;)



Przepraszam za jakość XD Pierwsza jest Avea Trotter :) Pudełko śliczne super i w ogóle podoba mi się lalka. 


Bonita Femur - nie wiem czemu ale mi się kojarzy z motylem XD 
Lalka bardzo bardzo mi się podoba, pudełko też. Mam zamiar ją kupić jak tylko się  ukaże w sprzedaży ;D


Sirena Von Boo - ma śliczną lalkę, jednak widać jej słabo nos. Nie jest to jej wielkim minusem, bo upiorka prezentuje się niezwykle ciekawie, kreatywnie i ładnie c:

Podobają wam się lalki w pudełkach?
Kupicie jak wyjdą do sprzedaży? 
Jak myślicie, kiedy będą w Polsce? ;)

Upiorne pozdrowionka



5 komentarzy:

  1. g
    e
    n
    i
    a
    l
    n
    e

    Arghantone, powodzenia w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w jakim konkursie ? o; mogę też wziąść udział ? :D

      Usuń
  2. one są takie śliczne :) uważam tę kolekcję za udaną, tal ogólnie rzecz biorąc. Bonita Femur jest moja ulubiona :) mam nadzieję, że trafi do mojej kolekcji.

    Lajla Blue♥

    OdpowiedzUsuń
  3. może to dziwne, ale ja jestem fanem Bonity ^^
    ~Green_Grogon~

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)