wtorek, 20 maja 2014

oficjalna poza Zombie Shaker - Venus i Rochelle c:

Straszni, dzisiaj tylko fotka.
Chcę Wam pokazać oficjalne pozy lalek Venus McFlytrap i Rochelle Goyle z serii Zombie Shake



Ogólnie: lalki są prze-śliczne! 
Takie mrooczne *w*
Mają szalone fryzury, kreatywne i upiornie ładne stroje, makijaż - BOMBA c: Nic mi w nich nie brakuje, bardzo chciałabym mieć którąś z tych lalek, albo najlepiej obie ^^

Tak w ogóle bardzo strasznie Was przepraszamy z tak długą przerwę i nie pisanie na blogu, jednak miałam z Gauce'm wyjazd z klasą na 9 dni i nie zdążyliśmy Was powiadomić. Straszne przeproszenia! Mam nadzieję że wybaczycie :))
W nagrode będzie jakiś konkurs
OFICJALNIE
Wam mówię że konkurs się pojawi za niedługo ^^

Potworne pozdrowionka! *u*



3 komentarze:

  1. Hej wróciłam a sofi raczej nie będzie pisać kazała przekazać że już was i monster high nie lubi i nie chce pisac na blogu i ja jestem główną redaktorką!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie za bardzo znam Sofi, ale wchodziłam na jej bloga i wydawała sie całkiem miłą osóbką, więc droga Demitrio myślę, że powinnaś.. OGARNĄĆ DUPĘ i nie wymyślać niestworzonych historii ^^ to totalnie żałosne. Nie dziwię się, że w rl Cię nikt nie lubi i wyżywasz się w sieci.
      A Venus & Rohelle są upiornie śliczne- wracając do tematu^^

      Lajla Blue♥

      Usuń
  2. KlAmiesz na pewno. Jakby tak uwazala to by sama im to napisala.
    Zal mi cie dziecko.

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)