sobota, 20 lipca 2013

'Terrible Director' - KONKURS!

Tak, jest potwory. Nareszcie dodałam jakiś konkurs. Wiem, długo to trwało. Na początek podziękuję NEFERZE001, ponieważ to ona podsunęła mi pomysł z tym konkursem.

O co chodzi ?

Jak wiecie powstało już kilka filmów Monster High, ale każdy z nas na pewno ma w sobie jakąś wizję kolejnego filmu. 

Co robić ?

Należy wymyślić fabułę filmu Monster High! 
Opiszcie co się wydarzy, gdzie Upiorki się znajdują, kogo poznają.
Nie daję Wam limitu, napiszcie na tyle znaków ile chcecie :)
Prace wysyłajcie na adres: 28.gigi.05@gmail.com
Na zgłoszenia czekam do 3.08.2013 do 22:00.
PAMIĘTAJCIE: TO REGULAMIN DO PRACY PISEMNEJ.

a tutaj coś dla artystów:
Jeżeli bardzo chcecie wykazać się, to możecie ZAPROJEKTOWAĆ PLAKAT do Waszego, wymyślonego filmu Monster High.
Prace wysyłajcie na ten sam adres. Macie czas także do: 3.08.

Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam powodzenia ! :)
Mam nadzieję, że przyjdzie wiele zgłoszeń.

Organizator:
xx.Gigi Lovee. 


Życzę powodzenia! :)




11 komentarzy:

  1. Myślę,że wezmę udział:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ZGŁASZAM SIĘ! DZIĘKI, ŻE SPODOBAŁ SIĘ MÓJ POMYSŁ. FAJNE LOGO:)

    NEFERA001

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie biorę udział w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się ;)
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście BIORĘ UDZIAŁ. :D

    WM (ta prawdziwa, a nie ta ciota z my-mh -,- ) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się
    gauce
    Webolf

    OdpowiedzUsuń
  7. biorę udział.

    *Alex Goyle*

    OdpowiedzUsuń
  8. A tytuł też trzeba ?
    ZG się. / Niall's Princess

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się i kilka osób wysłało mi priw. że Ci Gigi wysłali zgłoszenia więc popatrz tam.

    OdpowiedzUsuń
  10. JA JUŻ PRAWIE SKOŃCZYŁAM :)

    NEFERA001

    OdpowiedzUsuń
  11. PRZEKŁADAMY KONKURSIK !

    Arghantone Rose

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)