sobota, 20 lipca 2013

Zabójczo śliczne zdjęcie !

Straszyciele ! Wynalazłam cudowne zdjęcie Webarelli i Ghouli :)
Oto one:


Ghoulia wygląda cudownie. Delikatny makijaż do niej pasuje. Co do Webarelli: ostatnio pojawiło się jej BIO. Czytałam :) I czytałam też opinie co-poniektórych :/ Nie ładnie, nie ładnie.. Czepiają się że jest zbyt miła, itd. Dla mnie jest idealną pajęczycą, a to że Mattel zrobiło według swojego pomysłu, a nie jakiejś rozkapryszonej dziewczyny to nie jest problem Webarelli.
Upiorka ta ma śliczny strój - wszystkie kolory dobrane do siebie.
Bardzo mi się podoba - razem z Ghoulią.

A Wam się podobają ?
Strasznie pozdrawiam :)


6 komentarzy:

  1. one są w serii 'Power Ghouls' nie ? muszę się wam pochwalić rodzice kupili mi za granicę Toralei PG. Nie mogę się doczekać jak wrócą i ją dostanę ;)
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Woohoo. śliczne ! :D

    WM

    OdpowiedzUsuń
  3. Są strachtastyczne! Weberella jest fajna, ale jej prototyp Też był upiorny.
    Gauce
    Webolf

    OdpowiedzUsuń
  4. PIĘKNE ! <3

    NEFERA001

    OdpowiedzUsuń
  5. muszem mieć tą Ghoulię :) !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)