sobota, 20 lipca 2013

Jane Boolittle - zdjęcia nowej upiornej postaci :)

Szperałam ostatnio co nie co w sieci i znalazłam potwornie - fajne zdjęcia nowej postaci Monster High- Jane Boolittle. Niestety na razie nie wiemy zbyt wiele o tej upiorce. Co to za potwór ? A może to 'normals' ? :) Jeżeli macie jakieś podejrzenia to chętnie ich wysłuchamy. Śmiało, podzielcie się nimi z nami.

Ogólnie nie mogę się do Jane przyczepić. Ma ładny, kolorowy strój. Niektórym nie podoba się połączenie barw, czytałam już wiele krytyk. Jednak ja nie mam nic przeciwko. Całość się dopełnia  wygląda to po prostu dobrze. Fryzura: oryginalna. Podobają mi się ciemne włosy z pasemkami. Jedyne do czego nie jestem w pełni przekonana to ta 'opaska', jednak wiem, że bez niej fryzura straciłaby część uroku.

Teraz pora na kilka zdjęć, zobaczcie sami:

(przepraszam za małe wymiary zdjęcia . )

Przyjrzyjcie się też butom i torebce Jane :


(jak widzicie ORYGINALNE zdjęcia Comic Con są w niewielkich rozmiarach. Jednak mam nadzieję, że to nie problem :) )

Co myślicie o Jane ? Podoba się Wam ? 








4 komentarze:

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)