wtorek, 16 kwietnia 2013

Lemon: AID Warriors- nowa kampania Monster High

Cytryna ; Wojownicy Pomocy (LemonAID Warriors) to nowa kampania Monster High. Jak wiecie poprzednią była : We Stop Hate. Tym razem motywem przewodnim jest zwiększanie zdolności młodzieży i jej rozwój. Myślę, że to dość ważny "temat" tej akcji, dlatego stworzona została : Boo Lu :)
Jest to nowa postać, według mnie bardzo ładna i dość oryginalna :).
Obecnie nie zostało udostępnione więcej informacji o tej upiorce. Ja już umieram z niecierpliwości na jakieś dokładniejsze info :)

Zamieszczam filmik "promujący" tę kampanię i pokazujący Boo. Nie jest on długi, ale sporo się można dowiedzieć:    LemonAID Warriors/ Youtube

Tutaj zdjęcia Boo :




Co myślicie o tej kampanii ? Podoba Wam się Boo ? :)




12 komentarzy:

  1. Fiu, fiu :D Ładna, ładna. Co to ? Kotołak ? :)
    Gigi, dzięki za pomoc i ten fajniutki komentarz do "Lorr" - debilki do potęgi. Nie wiem co ona ma do nas, ale chyba zazdrości liczby komentarzy, ciekawych postów, fajnej ekipy, ładnego wyglądu bloga, i ZABÓJCZYCH STRASZYCIÓŁEK ;D O was mówię, o was ;)

    PAN GORGON upiornie pozdrawia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boo *.* Imię ma cudne ;) Sama nie wiem, za dużo informacji nam MH na razie nie udostępniło :)

      Drobiazg, czego się nie robi dla przyjaciół, a raczej straszyciół :) Zachowuje się okropnie arogancko, jakby była u siebie. Hehe, ma czego Wam zazdrościć :D Dziękujęęę :*

      Usuń
  2. Ej, cd konkursu. Panno Gigi, Panno Amoro. Proszę jakiegoś konkursa walnąć bo chętnie udział wezmę. No ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasieek :D Konkurs będzie w swoim czasie ;) Na razie przeprowadzamy ankietę, żeby zobaczyć jaki chcą czytelnicy. Eey, to nie fair. Ty zszedłeś ja weszłam, ja weszłam Ty zszedłeś :D

      Usuń
  3. To chyba kotek. Albo elf. Tak wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Deuce Gorgon, współczuję- czytam te komentarze. Upierdliwe są niektóre yy..dziewczyny. (wiesz o kim mówię). ZAZDROSNAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!1 :D

    Xman

    OdpowiedzUsuń
  5. CHŁOPAKI, JA NA WASZYM MIEJSCU BYM JĄ OLAŁA. JEST ŻAŁOSNA I TYLE TAK SAMO JAK JEJ KOLEŻANECZKI.
    BOO LU JEST CUDOWNA. BĘDZIE JEJ LALKA ? MAM NADZIEJĘ, ŻE TAK:)

    NEFERA001

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepowiem wam przyszłość; zaraz przyleci tu Lorr z Aleksą i Zozolkiem i zaczną się kłócić i klnąć :D
    Osz kurcze ale ja mądry jestem :D

    PAN GORGON! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heueueueueueue :3 skąd wiedziałeś ? Hyyy, wróżbita ;dd

      Usuń
  7. Łohohohohohxd zaczyna sięxd ja już się boję ile będzie commentsów jak lorr wkroczy i jej anonimy:D (wymyślone przez nią żal)

    Xmas ;dd

    OdpowiedzUsuń
  8. Ona jest ÓSMYM CUDEM ŚWIATA. lol:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ona jest śliczna. To córka ducha z cmentarza :D A nie elf Ewelinko :)

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)