wtorek, 16 kwietnia 2013

Lalka Clawdeen - niestety raczej zrobiona przez fana.

Upiory/ Upiorki !
Taka mini nowinka :)
Mam zdjęcie lalki Clawdeen PD. Niestety to fan art. Sami zobaczcie i porównajcie z Deeną z odcinka :) :


Trochę rozmazane zdjęcie, bo było ono zdjęciem klasowym, ja jednak obcięłam, żeby zwrócic uwagę na Clawdeen. Porównanie/ zdjęcie zodcinka:


Na zdjęciu lalki zaznaczyłam zieloną rękawiczkę na lewej ręce. TU jak widac jej nie ma.
Kolejna uwaga: Ma trochę ciemniejsze włosy, niż Deena z odcinka.

A Wam podoba się ten Fan Art ?
Chcecie by była lalka Clawdeen PD ?

Upiornie pozdrawiam <3
~ Amora Cupid.

3 komentarze:

  1. Na chwile wychodzę a tu już nowy wpis;).Lalka bardzo ładna,chciałbym taką mieć
    Jasiu 23

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja piszę, Amora pisze :D 2 posty na minutę ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ZIELONA RĘKAWICZKA- ZŁO ;D

    NEFERA001

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)