środa, 17 kwietnia 2013

Bio Boo-Lu Cerone.

Zacznę od razu od bio :) :


Boo-Lu Bio
Wiek: Szczęśliwa 13, jeszcze jeden rok!

Potwór Rodzice:  Phantom Cemetery Guardians - czyli zdaje się córka ducha z cmentarza :)

Zabójczy styl: mój styl Punky, pochodzi z mojej miłości do muzyki punk. Szpilki, zamki, guziki, naszywki, buty Dr Martens'a ... Kocham to wszystko! Mój znak rozpoznawczy to melonik i lubię też muszki i krawaty raz na jakiś czas. Stripes i plaids i bold skalne wzory. Nie jestem dziewczęca, ale mój wygląd jest kobiecy i silny, jak wojownik.


Dziwaczna wada:  Myślę, że jestem najbardziej znana jako zły tancerz. Jak mogę być naprawdę dobrą perkusistą i nie miec rytmu, jeśli chodzi o taniec? Jak to możliwe? Śpię jak zabita ... hehe. Potrzebny jest megafon, żeby mnie obudzic .


Ulubione zajęcie: MUZYKA ! Gram na perkusji w zespole rockowym. Gram na keyboardzie i śpiewam. Piszę piosenki i uwielbiam chodzić na koncerty.

Zwierzątko: Zwierzątko: Mam psa ratunkowego o nazwie Bandit. Pracuję w audycji radiowej, żeby znaleźc domy bezdomnym psom. Bandit był psem, którego nikt nie chciał. Ma wiele problemów lękowych z jego strasznym życiem. Niektóre psy są ładniejsze, ale Bandit jest dla mnie idealny.


Najbardziej Irytująca rzecz: Nie narzekać, proszę! Nie znoszę, gdy ludzie narzekają na rzeczy zamiast je naprawic. Użalanie się nad sobą doprowadza mnie do szału. Bądź silny i przejmij kontrolę. 


Ulubiony przedmiot: kocham angielski. Pisanie i tworzenia filmów z

moimi przyjaciółmi są jednymi z moich ulubionych rzeczy do zrobienia.

Najmniej lubiany przedmiot: Matma. To zbyt zorganizowany przedmiot dla moich twórczych duchów. Wszystkim dla muzyka jest po prostu matematyka z melodii i rytmu.


Ulubiony kolor:  Żółty jest silny i pozytywny, ale wyglądajam naprawdę źle, w kolorze żółtym, bo

uwielbiam nosić czarne ubrania i wyglądam wtedy jak trzmiel. Więc trzymam się czerwonego lub fioletowego.

Ulubione jedzenie: Zjem coś można umieścić przed sobą. Szczególnie uwielbiam sushi i smażony

ryż. Jestem wielkim fanem zupy! Zupa jest idealnym posiłkiem.

Przyjaciele do grobowej deski:  W życiu, moimi BFFs są moi koledzy z zespołu. Moim najlepszym przyjacielem z Monster High ™ będzie Ghoulia Yelps

ponieważ ona jest inteligentna, nosi spodnie, a ja uwielbiam zombie.


      I jak ? Podobał Wam się dzienniczek ?

Co o nim myślicie ?? 
Upiorne pozdrowienia:
Arghantone Rose <3


BŁAGAM NIE KOPIUJCIE !



3 komentarze:

  1. SSSUPER!
    POSTARAŁAŚ SIĘ:)

    NEFEREA001

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ! Chciało ci się to pisać ? Hardcorowo :) Wbijcie na mojego bloga ( nowy pościk :) ).
    P.S. Dzięki za to bio. GIGI CZEKAM AŻ COŚ NAPISZESZ ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko dzienniczek.

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)