piątek, 19 kwietnia 2013

"Franken Styled" już po polsku :)

Na pewno większość z Was, czekała na odcinek "Franken Styled" w języku polskim. Nie ukrywam, że ja również :) Pojawił się on w sieci niedawno, a jego polski tytuł to: "Lekcja Wampi-Stylu". Brzmi strasznie, nie ? :)

Wszystkie uczennice Monster High cieszą się na myśl o szkolnym dniu zdjęciowym. Tylko Frankie Stein nie wie dlaczego to takie ważne wydarzenie. Koleżanki muszą jej zorganizować lekcję wampi-stylu i przed-zdjęciowy pokaz mody. Przecież fotografie zostają na zawsze...

Opis opublikowany przez polską stronę Monster High brzmi naprawdę wampistycznie! Zauważcie, że w tym odcinku możemy zobaczyć upiorki w serii Picture Day, a Ghoulię- Dead Fast.
Nie przedłużając, oto odcinek:

Monster High 6 PL - Odcinek 43 "Lekcja wampi-stylu"

Niestety nie mogłam znaleźć tego filmiku i opublikować go "przez" YouTube. Ale myślę, że tak też nie jest źle.
Upiornego oglądania Straszyciele !

I co myślicie o tym odcinku ? Podoba Wam się ? Która z upiorek -Waszym zdaniem- najlepiej przygotowała się na szkolne zdjęcie ? :)

Upiornie pozdrawia;
Gigi Lovee (przepraszam za brak podpisu graficznego ;) )

7 komentarzy:

  1. Wydaje mi sie, ze Ghoulia yelps DF ma dwa wydania. Bo masz reacje mowiac, ze to tu to DF bo lalka w tym ciuszku jest dolaczona do skuterka (mam liiii :D ) ale CHYBA jest jeszcze jedna, nie ? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydaje, ale pewna nie jestem. Muszę to sprawdzić. Haha, ja też mam tą Ghoulię ze skuterkiem :) Przerażająco słodka jest :*

      UPIORY, UPIORKI ZE STRASZLIWĄ RADOŚCIĄ PRZYPOMINAM, ŻE FILM MONSTER HIGH : "SCARIS CITY OF FRIGHTS" POJAWI SIĘ JUŻ NIEBAWEM W JĘZYKU POLSKIM. PRAWDOPODOBNIE W MAJU ! :)

      Usuń
  2. HEHE, OKROPNIE CIEKAWA JESTEM JAKI BĘDZIE NOWY ODCINEK. TEN MI SIĘ BARDZO PODOBA. TEN PAN FOTOGRAF JEST MEGA. JAK ZE STAREGO FILMU :)

    NEFERA001

    OdpowiedzUsuń
  3. Gigi, Amora dzięki za informacje o tym odcinku. Już myślałam, że nie będę miała o czym pisać. Straszyciółki jesteście kochane. Co ja bym bez was zrobiła ? <33

    Zobaczcie mój opis tej nowinki:
    http://monstermaniacy.blogspot.com/

    Mam nadzieję, że wam się spodoba. Całuję;
    Upiorna Iza

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak nowy odc. :)
    Kupiłyście książeczkę wszystko o Clawdeen Wolf? Ja je zbieram bo są przestarsznie fajne ;))

    WM

    OdpowiedzUsuń
  5. Lorraine odpuściła, to teraz Violetta się przyczepiła. Nie no, chyba mamy jakąś taką aurę że ludzi przyciągamy :D Haha, odcinek starsznie wciągający. Frankie śliczna ;d

    PAN GORGON upiornie pozdrawia swoje straszyciółki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny masz styl pisania :)
    Lubię ten blog, fajne tło.

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)