sobota, 20 kwietnia 2013

Zdjęcia Rochelle GNO !

Moi Upiorni !
Czytelniczka ( i już redaktorka swojego bloga ) Sofi Screami podesłała mi zdjęcia: Spectry GNO, Rochelle GNO i Howleen 13 wisches. W tym poście pokażę tylko zdjęcia Rochelle, ponieważ inne są w trakcie wysyłania, bo za pierwszym razem dostałam kwadracik ( ;p ) z podpisem obrazka od Sofi. Mam nadzieję, że jak najszybciej trafi do mnie reszta wymienionych powyżej zdjęc. No - to teraz fotki Roch <3 :

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEifexFYy_2zjslWDHWOUi4iwf7OdIK7hl0e0r-4tPFGpeKywdSy_XWRZSCQgG5zvOVAuCCStZ1I1OPDyGfqnk4sgyfaemIqKPz4N3ky6nMmxfKDrE3lS4zW8GCZXSRvFzIxH3-qxQ6aG5k/s1600/Sin+t%C3%ADtulo.png

1. Zdjęcie.
 Szczęśliwi ci - którzy ją mają :) !
Jest strasznie ładna <3 Na dodatek ktoś zrobił jej piękne zdjęcie. Przede-wszystkim jest wyraźne.
Teraz 2 zdjęcie - równie ładne:
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgTCk2r5DK16DvUhYSpfsLBTNNCQemQdnr1-TOr20_aZiEyxkoOLZARvifipS4QFNaSFYIOva-x_kv_twpWeboUxPr7-Hz-NWokmrKtc0RKdeyZCP9mMwxill7YhBE5CjFIaqVDyz9Z314/s1600/Sin+t%C3%ADtulo.png
Piękny szaliczek w biało-czarne paski, rzuca się w oczy.
Ta lalka mnie zauroczyła <3
Przypominam, że można ją kupic już na ebay.com/ ! 

A Wam które zdjęcie podoba się najbardziej ?
W następnym poście zdjęcia Spectry i Howleen :)
Upiornie pozdrawiam <3
~ Arghantone Rose

1 komentarz:

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)