poniedziałek, 25 marca 2013

Nowe zdjęcia naszej upiornej Catty!

Witajcie Straszyciele :))

Na MonsterStar.tumblr.com pojawiły się nowe, upiornie słodkie zdjęcia kotołaczki Catty Noir. Pozwólcie, że przypomnę; jest to postać, która ma się pojawić w nowym -z niecierpliwieniem wyczekiwanym- filmem Monster High: "Frights, Camera, Action!". Elektryzujące, nie ? :)

Otóż wielu osobom nie odpowiada jej kolor skóry, stroju i wgl. A mnie się bardzo podoba :) Te nowe zdjęcia ukazały ją w całkiem innym świetle. Ja i Gigi szalejemy za nią!

Oto zdj.

 
 
 
A tutaj zbliżenie. Obrazki dostarczone przez niezwykle (upiornie) miłą czytelniczkę "Anonimkę" Izę :)
 
 
 
Jak widzimy u góry obrazka dołączone są podpisy. Tutaj pisze 'Thanks for the autograph Catty I promise it will haunt me forever!'.
 
Teraz mamy już 100% pewności, że Catty jest jakąś upiorną gwiazdą, i z tego obrazka możemy również wytypować, że Spectra za nią szleje. (ja też :D )
 
Przy pierwszym zdj. od Izy widzimy, że te obrazki są jakby fotografiami dołączonymi do albumu. Jak myślicie, co to oznacza ? Czy Waszym zdaniem będzie wydana jakaś książeczka ze zdjęciami z "kulis" filmu "Frights, Camery, Action!". ŚMIAŁO, PODZIELCIE SIĘ SWOIM ZDANIEM. czekamy ! :)
 
Amora wraz z Gigi :)
 
(upiornie dziękujemy Izie za przesłane zdjęcia i Ewelinie Wolfe za ogólne informacje ;) )
 
 

14 komentarzy:

  1. Love it! Umieram z niecierpliwości na premierę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zdjęcia świetnie prezentują się na Waszym blogu :)
    Miło mi, że się przydały. Ah, aż się zarumieniłam :D Upiorki, o tej porze co zwykle czekam na Was na Gmailu.
    Całusy! :)

    Iza :*

    OdpowiedzUsuń
  3. S-U-P-E-R-!-!
    Zawsze jak jestem na waszym blogu i odświeżę stronę to jakiś nowy post się pojawia. Przypadek? xd

    Claudina

    OdpowiedzUsuń
  4. Na tych zdj. nasza Catty wyszła super. Baardzo ładnie i nawet odcień skóry jej się zmienił ;) Wygląda ślicznie i ta scena jak daje Spectrze autograf. Ślicznie! Spectrę uwielbiam dlatego to zdj. od zaraz będzie moją tapetą na laptopie :D
    A teraz tak do wszystkich ciemnot nazywających się "fankami"- JESTEŚ FANEM- LUBISZ MONSTER HIGH I NIE DASZ GO OBRAŻAĆ. Jesteś kimś innym to rób co chcesz, nie obchodzi mnie to ://

    WM

    OdpowiedzUsuń
  5. ALE VENUS MA ZABÓJCZĄ FRYZ. A CATTY WYSZŁA B. ŁADNIE I MI SIĘ PODOBA :)

    NEFERA001

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne :) A jeżeli chodzi o ten notesik to sama nie wiem. Ale jedno jest pewne; Mattel na pewno coś wykombinuje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Powinnyście sobie zabezpieczać zdjęcia przed tymi francami z my-mh...
    Oczywiście dzięki za info ( zdjęcia z Catty ).

    Crystal Diamond.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja do nich sił nie mam (:
    Ignoruję je.. Czasem zabezpieczam :D Ale w tym poście, na tych zdjęciach, gdym dała adres swojego bloga, to by było przywłaszczanie. A Aleksa i Lorr to robią ( przywłaszczają )...
    Upiornie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak. One są takie, że przywłaszczają sobie zdjęcia i w ogóle.

      Crystal Diamond.

      Usuń
    2. Na 2 ostatnich fotkach dałyście adres.

      Usuń
    3. Tak, tam dałyśmy, bo to nie z tej strony, z której są poprzednie zdjęcia :)

      Usuń
    4. Ale to i tak są zdjęcia z innego bloga,niż wasz,z hiszpańskiego blogsterhigh'a -.-

      Ktoś ;))

      Usuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)