czwartek, 21 marca 2013

Nowy polski odcinek! :)

Straszyciele,

Dostałam właśnie informacje od jednego z czytelników (NEFERA001)  że na polskiej stronie Monster High na YouTube został zamieszczony nowy odcinek. Jest to 41 odc, o tytule "Scarah- jasnowidząca".

Już sam tytuł brzmi przerażająco elektryzująco! A odcinek trzyma w napięciu. Podoba mi się. Scarah pasuje do niewidzialnego Billi'ego.

Teraz opis odcinka, który na YouTube zamieściła polska strona Monster High:
  
Jak połączyć dwójkę zakochanych ? Sprawa nie jest prosta, szczególnie jeżeli są nimi jasnowidząca Scarach i Niewidzialny Billy...

Świetny nie ? :)

Filmik został wrzucony dzisiaj, dlatego wiem, że niewiele osób miało okazję go obejrzeć. Dla tych którzy jeszcze nie widzieli zamieszczam tutaj odcinek. Upiornego oglądania!


Podoba Wam się ten odcinek ? Co o nim sądzicie ? Czy Waszym zdaniem Billy pasuje do Scary ? Śmiało Upiory- piszcie ! :)






22 komentarze:

  1. Odcinek jest prze-upiorny !
    Według mnie Scarah i Billy to cudowne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ! Moja kuzynka xD :)
      Billy rzeczywiście do niej pasuje jak dwie kropelki krwi do siebie.!
      Upiornie pozdrawiam fanów Sofi Screami ( mnie ).
      Nie no, żarcik :) Pozdrawiam wszystkich czytelników bloga + redakcję :D.

      Usuń
  2. Nareszcie coś więcej o Scarach i Billym. Właśnie na to czekałam!

    *Nicole MH fun

    OdpowiedzUsuń
  3. No i Clawd tam jest :) Gościu nie źle szpanuje. Jego upioryna pasuje do niego super. Tak jak do Deuca Cleo, czy do właśnie Billego ta Scarah ( sorry za nieskładne zdanie ). Fajnie, że dałyście ten odcinek, bo ja np. nie wiedziałem, że jest na StrachTube :)
    A do Pana Gorgona: HAHA :) Nie ma Deuca w tym odcinku :) Hahaha :)
    Pozdrawiam strasznie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wiem o co chodzi z tym że wzienli na cmetarz billyego i scarahę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to, żeby się spotkali i tak dalej :)

      Usuń
    2. Nie, chodzi o to, żeby tam gadali o byle czym, żeby się czymś zajęli.

      Usuń
    3. Nieee ! Chodzi o to, żeby się spotkali i wgl !!

      Usuń
    4. Nie ! Nie znasz się ! Nie mam zamiaru się kłócic z facetem. Pfff.... Znawcam MH się znalazł ku**a. !

      Usuń
    5. To, że jestem chłopakiem, nie oznacza, że nie znam się na Monster High ! I nie klnij, bo jak ja się zezłoszczę, to się posypią przekleństwa. Więc spadaj. Anonimy... Znawcy ku**a za przeproszeniem.

      Usuń
    6. O już zacząłeś klnąc . Ja sie klocic moge !! Hah.
      Zal mi tych sztucznosci: Pan Wolf- zaden fan tylko wybryk natury.

      Usuń
    7. Ja ci cho***o zaraz dam wybryk natury !
      Wypi*****aj z tego bloga albo mnie tu niema FRANCO jedna !
      Upierdliwy anonim !

      Usuń
    8. Co ci kurde do tego, że jestem anonim ?? ! ! !
      Spiep**** sam dziadu !
      Idź się wy**aj !

      Usuń
    9. Ogarnij się ! Nie jesteś na swoim blogu. A przepraszam... Ty nie masz bloga. Hahh :)

      Usuń
    10. Ej, ogarnijcie się ! Kłócicie się jak nie wiem kto ! Aż się boję porównywac do upiorów z Monster High - NIKT się tak jak Wy nie kłóci ! Blee - od razu klniecie :/ Po co ta kłótnia i wyklinanie się ?!

      Usuń
    11. Nie czepiaj się !

      Usuń
    12. Maciek i Anonim - nie kłóćcie się !

      Usuń
    13. Ah jak on jest taki żal , to sie mogem z nim pokłócic :) ! ! ! ! ! HAHA

      Usuń
    14. Nie wyzywaj Anonimku. Proszę, nie wchodź na ten blog, jeśli masz zamiar tak komentować.

      Usuń
  5. Gigi, dzięki za pomysł na posta :D Napisałem o tym odcinku. DZIĘKI STARSZYCIÓŁKO XD a Pan Clawd to wgl. jakąś kompletną zaćmę ma i nic nie pisze ani nic xDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Faajne ;dd polubiłam mh :d

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)