środa, 27 marca 2013

Pamiętnik Rochelle Ghouls Night Out !!!!

UWAGA UPIORY/UPIORKI !
Przedstawiam Wam CUDOWNEGo NEEWSA :)
Mianowicie: Pamiętnik Rochelle ( Ghouls night out ).
Na początek, można się dowiedziec, że ta kolekcja jest związana z Catty Noir !
Fotki:
Tak wygląda Pamiętnik.
Bardzo ładny ;)
2 zdjęcie:
I tutaj się pojawia nasza CATTY :) !
Rochelle i Lagoona na zdjęciu po prawej stronie.
Widac Upiorki szaleją na punkcie Catty.
3 fotka:
Kolejna fotka w pamiętniczku. I tutaj widac, że z serii Ghouls Night Out jest Clawdeen Wolf, Ghoulia Yelps, Venus McFlytrap. Wiecie, o Lagoonie, Rochelle i Spectrze :)
W tle widac śpiewającą Catty. Myślę, że ma ona duży związek z tą serią ( GNO ).
Jeszcze jedna fotka. Na końcu ją daję, bo mi się w laptopie zgubiła :)
Głównie tu Catty szaleje :) Widac jak podpisuje autograf dla Rochelle :)


Tutaj jeszcze zdjęcia lalek Clawdeen, Ghouli i Venus z tej kolekcji:




10 komentarzy:

  1. LOVE IT!

    NEFERA001 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście zdjęcia pochodzą z my mh -,-


    monsterka9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogie dziecko, to że wraz z tą całą ***** ekipą my monsterhigh szukacie problemów to już nasza wina nie jest. To, że Aleksa potrafi zrobić screena (bravo dla niej! :pp) to nie znaczy, że inni tego nie potrafią. To zdj. jest screenem, który Amora OSOBIŚCIE ZROBIŁA. Nie będę tolerować więcej takich komentarzy. Jak masz jakiś problem to won stąd! -.-

      Usuń
    2. Spadaj Alekso albo Lorrainciu. Jesteście prze-głupie... Wiemy, że to WY więc spadajcie spadajcie spadajcie. Ach..Przepraszam.. Pisze nie wyraźnie. Dedykacja dla Lorciuni:
      SP****AJ i dla Aleksi: SPADAJ ŻALU.
      P.S. Aleksa nie zasługujesz na nazwisko de Nile.

      Usuń
    3. A to przepraszam i mówię po raz setny nie jestem nimi


      agis213

      Usuń
    4. No to się wkopały xD Hahah.. Już się w nazwach gubicie :) Hah.. Tak mi jest was żal.. :) Ahh co za dzieci.

      Usuń
    5. Nie jestem nimi tylko ten pierwsze kom pisała moja BFF.

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się ten dzienniczek, jednak nie podoba mi się jedno, że pokichany zespół my-mh bez przerwy ma jakiś problem!! Szukacie kłótni WSZĘDZIE !!! world-of-mh wam odpuściło to wy zaczynacie! jesteście żałosnymi, irytującymi intrygantkami.

    WM

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pamientniczek upiorki ! mi sie podoba roszel w stylu basik :)


    Vita Mia.

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)