czwartek, 28 lutego 2013

Nowy nr magazynu Monster High :)

Witajcie Upiory!

W nowym numerze magazynu Monster High (03/2013) króluje C.A Cupid :)
Tym razem w upiornym pisemku znajdziecie :
* Horrorskop - gwiazdy w marcu
* Ostatni ryk mody - potwory na wiosnę
* Wymrocznię - szaleństwo ze Straszyciółmi

Dodatkowo będziecie mogli bliżej poznać Amorę i przeczytać jej pamiętnik :)
Nie brak również komiksów, stron z zakładki ''monstrualna rozrywaka'' oraz zabójczego plakatu ze SCARIS! Jako prezent dołączony są: strasznie fajny szal i naklejki! To oczywiście nie wszystko, przekonajcie się sami co jeszcze skrywa ten numer :) Podpowiem tylko, że nawiązuje do wiosennych ''miłostek'' dlatego C.A Cupid jest w centrum uwagi :)



Tutaj dodaję Wam link do strony na której znajdziecie wszystkie numery magazynu Monster High, wraz z wydaniami specjalnymi.

Ja już zdobyłam ten numer i bardzo mi się on podoba. A Wy ? Kupiliście już ? Chcecie go mieć ? Lubicie Amorę ? :)





8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Amorę! Jest tak potwornie urocza!! :) Muszę jutro kupić ten magazyn. Dziękuję za informacje.


    FANka MH <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wasz blog jest super. Będę go czytać codziennie!

    :):):)EWELINA:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Amora wymiata ale te wszystkie wilki z Monster High są super !

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupilam ten numer i jest koszmarny! pozdrowienia dla monsterfanow :)

    OdpowiedzUsuń
  6. JA DZIŚ SOBIE TU KUPIŁAM Z MOJĄ SIOSTRĄ, TO WYDANIE XXXL. I MI SIĘ STRASZNIE PODOBA. POWIESIŁAM W POKOJU TE PLAKATY. OGROMNE SĄ, NIE ?

    NEFERA001

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, są ogromne ! Też je już powiesiłam :D

      Usuń
  7. Ja się już zgłosiłam do tego konkursu i jest fajny. Dzięki za te bazy, bo zrobiłam sobie Eweline Wolfe - zapraszam na mojego nowego blożka :D :
    wilczyca-z-pazurem.blogspot.com

    Pozdrawiam
    P.S. Fajny blog.

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)