środa, 27 lutego 2013

Upiorny konkurs

Witajcie Upiorki i Upiory!


Jak wiecie nasz blog funkcjonuje dopiero od lutego dlatego jest mi bardzo miło, że aż przeszło 1100 osób go oglądnęło. Zdecydowałam, że w ramach powstawania nowego filmu Monster High Scaris (na którego premierę czekam z niecierpliwością) zorganizujemy tu mały konkursik. Nie liczę na nie wiadomo jak dużo ilośc zgłoszeń, jednak mam nadzieję, że choc kilka osób się zgłosi. A o to co macie zrobic:

1. Wybierzcie jedną z zamieszczonych niżej baz postaci,
2. Zaprojektujcie jej strój w stylu Monster High, którego nie powstydziłaby się żadna upiorka :)
3. Wasze prace wyślijcie na adres mailowy: 28.gigi.05@gmail.com

Konkurs trwa do 6 marca (środa) a podejrzewam, że wyniki ogłosimy w piątek- 8 marca, bądź w sobotę - 9.03

3 pierwsze miejsca otrzymają odznaczenia i dyplomiki :)

 Życzymy powodzenia!
~ Gigi Lovee i Monsterka :)

A oto Wasze upiorne bazy postaci :











Podoba Wam się pomysł z konkursem ? Zamierzacie wziąśc udział ? :)




17 komentarzy:

  1. Zgłaszam się. Uwielbiam Monster High!!

    Claudina

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!!


    Ewelina Wolfe

    OdpowiedzUsuń
  3. A co mi tam. Jak zdaze to tez zrobię. A muszą być koniecznie te bazy? Nie mogą być inne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Jeśli gdzieś znajdziesz jakieś ładne inne bazy to oczywiście :) ! Powodzenia ;D

      Usuń
  4. Nie, nie, nie muszą :) Te tutaj to tylko propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gigi doszła do cb moja praca?Jakby co jest w serii Deat Tired ;)

      Usuń
  5. Tak, doszła. Dziękuję za zgłoszenie :) Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez biorę udział xDD

    :):):)EWELINA:):):)


    OdpowiedzUsuń
  7. JA TEŻ SIĘ BYM ZGŁOSIŁA TYLKO NIE WIEM CZY UMIEM BO NIGDY NIE MALOWAŁAM TAKICH RZECZY. ALE I TAK I TAK LUBIE MONSTER HIGH. JAK MI SIĘ UDA ZROBIĆ TO WYŚLE CI GIGI NA MAILA I SIĘ PODPISZĘ TAK JAK POD TYM KOMENTARZEM.NIE MAM TU KONTA NIESTETY ALE TRUDNO.

    NEFERA001

    OdpowiedzUsuń
  8. Aleksa masz fajnego bloga. Ja na swojego zapraszam:
    wilczyca-z-pazurem.blogspot.com

    Pozdrawiam :) !

    OdpowiedzUsuń
  9. Siemanko!
    Zgłaszam się oczywiście! Rysowanie- to moja pasja, ale nie wiem czy koniecznie mi to wychodzi xDD :)
    Na moim blogu www.okiemspectry.blogspot.com też jest konkurs i jeśli wziełybyście udział byłabym wam bardzo wdzięczna!
    Praca właśnie się wysyła!!

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)