piątek, 1 marca 2013

Upiorny makijaż

Witajcie Upiory!

Doszły mnie słuchy, że można już znaleźć stroje Monster High : Skelity i Jinafre!
Zamierzacie je kupić ? Podobają się Wam ?
Jeżeli tak, to efekt będzie potworniejszy jeśli upiorzaście się pomalujecie :)

Zamieszczam Wam tu filmiki jak pomalować się ''na'' Skelitę i Jinafire. Upiornego oglądania :)




                                                                  SKELITA:



JINAFIRE:


                                                                                                








Podobają Wam się te Upiorki ? Zamierzacie pomalować się w ich stylu ? Macie już lalkę którąś z nich ? :)






4 komentarze:

  1. Jak dla mnie są super te makijaże. Poproszę mamę to może mnie kiedyś tak pomaluje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Gigi, wpadnij na mojego bloga- dziś założyłem -
    MonsterHigh-boys.blogspot.com

    Strasznie bym się cieszył jakbyś weszła wraz z ekipą bloga. :D

    ~PAN GORGON

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Ta dziewczyna sama się maluje? Nie wygląda jakby sama się malowała, może jej ktoś pomaga?

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)