wtorek, 10 czerwca 2014

pamiętniki fuzji

Niedawno do sieci wpłynęły pierwsze zdjęcia pamiętników fuzji. Powiem szczerze, że są bardzo interesujące i ciekawie napisane. Nie przedłużając:


tutaj widzimy okładkę pamiętnika fuzji Cleo i Toralei, czyli Cleolei. Bez problemu możemy się domyślić, że części pisane czarnym długopisem są dodane przez egipską księżniczkę, a niebieskim- przez kotołaczkę. 
Ogólnie okładka jest ładna, fajnie dobrana, stonowana kolorystyka. 


Tutaj macie w skrócie, czyli 'ABOUT US'. Podoba mi się, że pamiętnik pisany jest dwoma kolorami, widać wyraźnie, że należy on do dwóch upiorek, a raczej fuzji ;) Jednak chodzi mi o to, że wyodrębniona jest część pisana przez Cleo i Toralei. Strona z pamiętnika jest ciekawa, fajnie napisana. 


Okładka pamiętnika Lagoonafire, czyli fuzji Lagoony i Jinafire. Niestety jakość jest kiepska, ale cieszmy się, że w ogóle mamy jakieś zdjęcia :) Tutaj również mamy wyraźnie zaznaczone, że pamiętnik nie jest prowadzony przez jedną upiorkę, duuuużu duuuuży plus ode mnie za to. Kolorystyka również stonowana, lekka. Projekt nie jest skomplikowany, ani nie ma efektu 'wow' jednak moim zdaniem prezentuje się strasznie fajnie. 


Tak samo jak poprzednio, w skrócie o Lagoonafire. Nie ma się co rozpisywać, po prostu sobie poczytajcie :)

Na razie nie znalazłam pamiętników innych fuzji, jednak jak tylko się pojawią napiszę posta xD 
~enjoy your week ^^

xx


8 komentarzy:

  1. Nie no, genialne ! Super, że dołączyłaś do ekipy bloga, jesteś strasznie fajna ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. freaky fabulous!

    OdpowiedzUsuń
  3. pamiętnik Cleolei wygląda dużo lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czuje sie inny XD mi sie bardziej podoba Lagoonafire..totalny must have :D


      ~Green_Gorgon

      Usuń
  4. no słóchajcie słóchajcie wruciłam i już zostawiłam nawet pościkka na moim blożku ! oho widzę nowa ekipa na blogu :-D
    gauce kojarzę cięęęęęęęęęęę


    upiopozdrowienia
    ~ewelina the best wolf ( to znaczy Ewelina najlepszy wilk!!! ) :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Lagoonafire jest na prawdę bardzo ładna, oryginalna i ma w sobie to coś, też jestem jej fanką :)) jednak moim zdaniem najładniejszą i najciekawszą fuzją jest Dracubecca, po prostu sama słodycz :D :33

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)