środa, 11 czerwca 2014

Ghoul Chat!

Hej!
Dzisiaj pokażę Wam zupełnie nowa serie. Nazywa się Ghul Chat. mi to sie troche kojarzy z rozmowami upiorów i Ich przyjaciółmi oraz narodowościami. Seria na razie ma tylko dwie lalki sprzedawane w dwupaku. nie mają jeszcze oficjalnych artów. Obie są przeupiorne. Pierwsza do:
Catrine DeMew

http://img4.wikia.nocookie.net/__cb20140430202749/monsterhigh/pl/images/thumb/6/6b/Catrine%26Rochelle_NS_doll.jpg/145px-Catrine%26Rochelle_NS_doll.jpg

Catrine ma śliczny boczny kucyk. Podobają mi się te jej strachtastyczne butki. Sukienka tez niczego sobie, ale to tylko moja opinia.
 Rochelle Goyle

Catrine & Rochelle NS lalki

Rochelle jest przeupiorna. Podoba mi się Kolor jej butów i cała sukienka.Ma prześliczny krój i te czarną, śliczna siateczkę. Koński ogon dziesięć też mi się bardzo podoba.
Lalki wyszły bardzo ładnie i mam nadzieję, że Mattel wyda więcej lalek w tej serii.\
Wam się podobają?
Chcielibyście je m
Ktora bardziej

4 komentarze:

  1. Na czym polega ta seria? Zapowiada się ciekawie ;)

    Lajla Blue❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna seria, piękne lalki :)
    Czekam aż ujawią się w Polsce ; d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że niedługo będą w sprzedaży ale nie nastawiajmy się że w polskich sklepach szybko się pokażą :D

      Usuń
  3. Ghoul Chat...Ghoul Chat..lalki wygladaja dosc 'normalnie' wiec ciezko sie domyslic co to za seria ;)

    WM

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)