czwartek, 12 czerwca 2014

2 nowości na starsue.net

Straszniiiii ^^
Dziś pokażę Wam 2 nowe, futrzastyczne ubieranki. Jedna, tak właściwie nie jest do końca nowa, jednak przedstawię ją dziś, bo wcześniej tego nie zrobiłam.


Widać grę z Gildą i Castą oraz ubierankę Gigi, ale o niej pisałam kilka postów temu ^^

1. Ubieranka upiornej Casty Fierce c:
Gra bardzo upiorna, dobrana w tle muzyka. Sami oceńcie ^^ Aby zagrać kliknij TUU :D

Dla Was jeszcze 2 screeny :D :


Początek gry c; zapowiada się upiorrrnie :3


I jak ja ubrałam Castę :D

2. Ubieranka Gildy Goldstag :D
Bardzo podoba mi się ta upiorka ^^ Ma świetną postać, cieszę się że Mattel zajmuje się też postaciami z tła, bo Iris i Scarah również dawniej wtapiały się w tłum upiorów na korytarzach Straszyceum.
Co do gry: muzyka w tle jest dość szalona i pasuje idealnie do Gildy. Dla Was link tutaj c:
Również 2 screeny:


PLAY! :D


Oczywiście screen jak ja ubrałam Gildę. c:

POLECAM TE DWIE STRASZNE UBIERANKI C:

Upiorne pozdrowionka ^^






4 komentarze:

  1. Hmmm ogolnie gry sa fajne ;)) gralam, jednak bardziej wole Caste...nie jestem przekonana co do Gildy..ona teoretycznie nie jest potworem :/ ale jak wspomnialam gry strasznie fajne x3

    WM

    OdpowiedzUsuń
  2. Gilda jest taka oryginalna ;D jest jej lalka ? c:

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)