sobota, 28 czerwca 2014

3 nowe gry na starsue

Straszni, tytuł mówi sam za siebie. Właściwie to w tytule trochę skłamałam bo 2 gry nie są za bardzo nowe, ale należą do nowszych :D.
Pierwsza gra Rochelle Zombie Shake :)
Jeśli chcecie zagrać w tą grę kliknijcie w ten link: TUTAJ ^^
Gra ciekawa, upiorka ładnie w niej wyszła.

Tu screen jak ja ją ubrałam :)


A tutaj ikonka Rochi c:


Druga gra jest również ubieranką Iris Clops ^^

Wrzucam od razu link: Kliknij tu by zagrać :)
Gra taka jak wszystkie inne ubieranki. Wyczekiwałam co prawda na nią i jestem zadowolona że już w nią można zagrać. Jest bardzo fajna ^^

tu propozycje od ss jak można ubrać tą potworkę (wiem, wiem, potworna jakość :/ )


Jak widać są przeróżne opcje przebrania i odmienienia cyklopa. 

Jak ja ubrałam Iris:


Trzecia ubieranka należy do Catty NS:

Od razu dam link żeby potem nie zapomnieć :D KLIKNIJ TU ABY ZAGRAĆ :D

Zacznę od propozycji ss jak można przebrać kotołaczkę c;


I jak zawsze możecie zobaczyć jak ja ubrałam Catty Noir c:


Zagracie w te gry? A może już graliście?
Podobają Wam się?

STRASZNIE POZDRAWIAM <33
~Arghantone Rose :3






5 komentarzy:

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)