piątek, 4 kwietnia 2014

Nowe odcinki c:

Straszyciele, na angielskiej stronie MH pojawiły się nowe odcinki, ale po polsku, również można je znaleźć :3 Tutaj screen z angielskiej strony c;




Aby obrazek był większy kliknij na niego c; nie chce go tu powiększać bo straci jakość ;-;


Jeśli jesteśmy przy angielskich odcinkach to dam wam stary, mało znany odcinek, który nazywa się ,,Party Undead'' - coś w rodzaju - impreza umarłych czy jakoś tak ^-^


Teraz odcinek o Clawdii, czyli naszej nowszej postaci c: 


Dalej, mamy odcinek z Gigi, jeśli ktoś nie widział jak ona wygląda w odcinkach, teraz może zobaczyć c:
Uważam że wygląda przeupiornie *-*


teraz wzięło mnie żeby pokazać wam odcinek ,,Kind Campaign The Shockumentary'' ( mam nadzieję że dobrze napisałam nazwę :D )...Odcinek nie jest nowy ale myślę, że nie jest za bardzo znany i chcę Wam go pokazać c:


Dalej, mam dla Was odcinek z Catty. Czyli jak zaczęła się jej upiorna kariera i takie tam C:


Teraz mam dla Was kilka odcinków w jednym filmiku, w tym odcinek z uroczą Jane BooLittle ! :3 


Następnie odcinek z Twylą c: Pokazany jest jej dom! Zawsze ciekawiły mnie mieszkania potworów ;d kilka już widzieliśmy ^*^


No, może na razie wystarczy tych angielskich odcinków :D 
No, wypada przejść do polskich  ^^
Trudno znaleźć jakiekolwiek z wymienionych wyżej po pl, ale znalazłam odcinek z Twylą c:
Na polski odcinek nazywa się ,,Dom Mroku'' ;p Link: tutaj
Daaaalej odcinek ,,Wszystko dla sztuki'' z udziałem Skelity ;) tu link c: myśle że zbędne jest szukanie tego odcinka po angielsku :D

I jak? Oglądaliście odcinki?
Podobają Wam się? 

Upiorne pozdrowienia ^-^





3 komentarze:

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)