czwartek, 3 kwietnia 2014

,,Frights, Camera, Action!'' DO OGLĄDNIĘCIA !

Straszyciele!
Mam dla was coś EXTRA ! Coś strachtastycznego! Czyli link do oglądnięcia 'FCA!'
Oglądnęłam już i jestem naelekryzowana. Film - strachtastyczny ! UPIORNIE DOBRY :)
 TUTAJ LINK: KLIK ^-^
Strasznie się ciesze, że możemy już oglądnąć ten wampistyczny film.Uwielbiam go *-*


A Wy oglądniecie?
Podoba Wam się?
Cieszycie się, że można go oglądnąć? c:

UPIORNE POZDROWIENIA ^*^


EDIT:
NA BLOGU MOJEJ STRASZYCIÓŁKI SOFI ( SOFI-SCREAMI-MONSTERHIGH.BLOGSPOT.COM ) ZA OK. KILKA DNI POJAWIĄ SIĘ SCREENY Z FILMU C:


4 komentarze:

  1. BU XD
    B-O-S-K-I PODPIS, ARGHANTONE *-* *-* *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Film genialny. Cieszę sie ze mało w nim Frankie c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, w końcu nie ma jej aż tyle, ale ona mi nawet nie przeszkadza :D

      Usuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)