niedziela, 6 kwietnia 2014

Nowa gra na angielskiej stronie monster high

Mam dla Was grę MH, Secret Creepers na monsterhigh.com/ :)
Gra jest dość ciekawa :) Nie jest trudna ale można w nią grać długo ^-^
Tutaj screeny z gry:



Kliknij PLAY by zacząć grę :)


Możesz wybrać zwierzątko, którym chcesz ,,być'' :p


Po wybraniu pokaże ci się coś w tym rodzaju. Np. to gdy wybierzesz Shiver'a :)


Instrukcja jak grać c:


I gdy skończysz poziom :D
Kliknij na obrazek, by był większy ^_^
Oczywiście mam dla Was link do gry c: TUTAJ :)

Jestem zadowolona, że mamy w końcu jakąś nową grę :) myślę, że wypadałoby dać tu jeszcze zwierzątko Neferki, Toralei oraz Cleo c: Troszkę mi ich tu brakuje, no ale nie narzekam bo gra jest dobra ^^

A Wam się podoba?
Graliście? c:

STRASZNIE POZDRAWIAM :D



2 komentarze:

  1. tak szczerze to nie ogarniam tego w całości xDD hehe, ale ogólnie spoko, że dodali coś w końcu ze zwierzętami c:

    WM

    OdpowiedzUsuń
  2. ..i Jane w tle :) ona jest POTWORNIE ŚLICZNA, dobrze, że zrobili kogoś kto "zajmuje" się zwierzątkami, brakowało mi takiej upiorki..teraz wszystko gra :))

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)