niedziela, 6 kwietnia 2014

na monsterhigh.com można kupić....

m. in. SECRET CREEPERS! Tutaj screen :) :


Jak widać po kliknięciu 'SHOP' wyświetlają się różne lalki itp. Tutaj akurat są SC ;) 


Tu widać, że można kupić film ,,Frights, Camera, Action!'' c:

Na szczęście nasze lalki z tej serii dostępne są w polskich sklepach :) wczoraj widziałam właście Elissabat, Cleo, Clawdeen i Operette (FCA) :) Do kupienia również była Abbey i Ross (kupiłam *OOOOOO*) i wiele więcej. Znalazłam również przecenioną Catrine, kosztowała ona tylko 70 zł! Ogólnie było dużo przecen, lalki Ross i Abbey razem kosztowały 120 więc byłam zaskoczona (pozytywnie)

Kupicie coś przez internet?
Macie już jakieś lalki 'FCA!' ? :)


5 komentarzy:

  1. Dałam na bloga screeny =^-^=

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym ten film bo online się często zacina :/ wampistyczny post, upiorki C:

    WM

    OdpowiedzUsuń
  3. Z filmu F,C,A! najbardziej szaleję za Honey -którą już mam- :D ale poza tym nie mogę oderwać wzroku od Draculaury & Elissabat, więc chciałabym teraz je kupić, ale nie wiem czy przez oficjalną stronę MH. przez allegro będzie szybciej :)

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)