poniedziałek, 2 września 2013

Nowe kolekcje kilku ślicznych Potworek !

Straszyciele, Straszyciółki.
Dawno nic nie pisałam więc teraz czas już się ogarnąć i zająć się blogiem. Mamy teraz upiorną nowinkę:
POJAWIŁY SIĘ UPIORKI W JAKIEJŚ NOWEJ KOLEKCJI.


Pierwsze Clawdeen. Jest śliczna. Doszły do mnie słuchy, że ta Upiorka jest z kolekcji art class.


Frankie... Podoba mi się to, że jest w każdej kolekcji ;p Myślę, że może była by ona w kolekcji GO MH TEAM ! Ale to tylko moje przypuszczenia :)


Jinafire... ACH ! CUDO NAD CUDAMI ! KOCHAM JĄ ! Prawdopodobnie pojawi się w kolekcji takiej samej jak Clawdeen z pierwszego obrazka.


I Venus :) Tak jak każda inna Upiorka, w tej serii jest taka sama, ma tylko kostium cheerliderki :) Także myślę, że będzie w kolekcji GO MH TEAM !

I jak ? Podobają Wam się fotki ?
Wiecie coś więcej na temat tych potworek ? 
Cieszycie się, że się pojawiły ??


2 komentarze:

  1. Już jestem :) Pisałam nawet postaa :D
    SUPER, ŻE JEST JAKAŚ NEW COLECTIONN XD <3
    Love U !
    P.S. Czemu Gigi nic nie pisze ?? -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, coś mało komentów :c

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)