środa, 28 sierpnia 2013

Zapowiedź lalek 13 wishes !

Uwaga, straszyciele ! Znalazłam na youtube.com/ zapowiedź lalek 13 wishes !
Reklama jest genialna ! Uwielbiam ją po prostu. ZDECYDOWANIE zachęciła mnie do kupna tych lalek :) Ja już mam Gigi i Twylę ( jak wiecie :D ) i POLECAM JE !!!
Sami zobaczcie:



A jeśli wolicie obejżyć przez link to kliknijcie tutaj :) !

I jak ?? Podobała Wam się reklama ?
Co o niej sądzicie ?
Zachęciła Was do kupna lalek ?

Upiornie pozdrawiam <3

~ Arghantone Rose



6 komentarzy:

  1. Ale upiornie!!
    Gauce
    Webolf

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, są super :) Gigi jest ładna. Ma super figurę. Jest wysoooka *-* zagapiony w nią z Jaśkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super reklama

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiammmmmmmmmmmmmmmm 13 WISHES <3

    OdpowiedzUsuń
  5. nie interesuję się MH ale jak już tu jestem to zostawiam komentarrzyk :) Zapraszam do mnie:
    up-all-night-one-direction-imagine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jina ma nową serię!
    gauce
    Webolf

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)