niedziela, 25 sierpnia 2013

Ubieranka Holt Hyde'a SA na starsue.net/ !

Witajcie straszyciele ;)
Przepraszam, że nie pisałam, ale byłam 2 tygodnie za granicą ( Włochy ) i tam nie wzięłam laptopa więc nie mogłam nic tutaj pisać.
Zacznę od nowinki z Holt'em ;D Na starsue.net/ na reszcie pojawiła się ubieranka z nim. Jest strachtastyczna :) Tylko gdy zobaczyłam zapowiedź zdziwiło mnie po co jest tam Lagoona 13 wishes ? ALE nie przeszkadza mi to więc spoko.
 W tle słyszymy piosenkę Ellie Goulding Burn. ZDECYDOWANIE pasuje piosenka do gry. Tutaj LINK ;) Zdeeecydowaanie polecam grę. A dla zachęcenia dam Wam screeny ;*


 Powyżej podpowiedzi od starsue jak można zmienić tego chłopaka :D


Radzę powiększyć obrazek klikając na niego ;D
 A, no i zapomniałabym ;) Jeszcze zapowiedź :)


I wypada wrzucić zdjęcie początku gry :D


Przepraszam za słabą jakość ;)

Podoba Wam się gra ?? Graliście ?

Czekacie na kolejny post ?

Upiornie pozdrawiam <3
~ Arghantone Rose / Mrs. Malik :*
 
 
 

5 komentarzy:

  1. Ale upiornie. Jednak ja osobiście wole od Wyczesa Jacksona.
    Gauce
    Webolf

    OdpowiedzUsuń
  2. JUŻ JESTEM! DZIŚ RANO WRÓCIŁAM Z WAKACJI, BYŁAM U CIOCI W GDAŃSKU (JUŻ GIGI MÓWIŁAM, HUEHUEHEUHEUE). CIESZĘ SIĘ, ŻE WY W KOŃCU TEŻ JESTEŚCIE. JAK SIĘ UDAŁ WYJAZD ? :D
    PRZY POŚCIE SIĘ MEG POSTARAŁAŚ/BRAVO ;D

    NEFERA001

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ! Holt jest strasznie ładny w tej seri. :) Taak *-* to mój ulubiony z chłopców MH.
    A tak wgl... jestem Matylda :D Poznamy się???

    OdpowiedzUsuń
  4. auuuuuuuuuuuuuuu! gralam,gralam ale grrrrrrrr nie lubie elie golding. nie fajny ma glos wiec gralam bez glosu. cha,cha. polecam gre ogolnie. lubie wyczesa hydea.

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)