wtorek, 27 sierpnia 2013

Jakie lalki miałam w ręce podczas wyjazdu za granicę..

Straszyciele ! Pewnie zastanawiacie się o co chodzi ?? Już mówię.
Gdy byłam we Włoszech widziałam i dotykałam lalki takie jak:

ABBEY 13 WISHES, SPECTRA I LAGOONA GHOULS NIGHT OUT, ABBEY I ROSS LAB PARTNERS, ZESTAWY 13 WISHES: CLEO I SPECTRA ( JAKO DJ ) , LAGOONA 13 WISHES, CLAWDEEN WOLF 13 WISHES.  

Jestem naelektryzowana na 100 % ! Gdy zobaczyłam lalki na żywo, zachęciły mnie do kupna ich. Do tego Gigi widziała w sklepie w POLSCE lalkę Howleen Wolf 13 wishes !!!
I jakby tego było mało:

KUPIŁAM SOBIE GIGI I TWYLĘ ! NIE UWIERZYCIE, PRAWDA???

DOWÓD, CZYLI ZDJĘCIA ZROBIONE PRZEZE MNIE ! :


Buty Gigi z jej skorpionem oraz dzienniczkiem


Na ręce ma zawieszoną śliczną, złotą lampę


Ma cudowny, błyszczący kostium


Upiorka i jej dzienniczek


Gigi na tle pudełka ( fajna poza :) ) z dzienniczkiem, lampą i skorpionem


Gigi i jeszcze nie rozpakowana Twyla. Pudełko z Tharp jest zabójczo urocze. Ta nastolatka to coś cudownego !


Zbliżenie na Twylę


I.... w końcu ją wyciągnęłam. Porównanie wielkości Upiorek. Widać, że różnica jest ogromna. Gigi ma też bardzo ogromną platformę więc to też robi swoje.


Także różnica wielkości upiorek ( na tle pudełka TWYYLI <3 ) !


I dwie straszyciółki razem ( przepraszam, że te zdjęcia niektóre są poziomo, ale nie miałam czasu na przewracanie ich i w ogóle, bo jak najszybciej chciałam się podzielić z Wami, tymi zdjęciami ! )


Buty Upiorek. Gigi ma znacznie większy obcas.


Twarze Upiorek. Sorry, że jest nie wyraźne :)

I.... Obiecane zdjęcie mojej Lalki Haunt the Casbah.


KOCHAM JĄ <3 


Tutaj fotka moich Draculaur :) Mam aż 3 ! :)

I jak ? Opłacało się porobić zdjęcia??
Cieszycie się, że zagranicą można kupić już takie lalki ??
Co sądzicie o zdjęciach

Upiornie pozdrawiam !
~ Arghantone Rose <3




4 komentarze:

  1. szóstka plus za posta!

    Anonimowy anonim

    OdpowiedzUsuń
  2. UWAGA ! PRZYPOMNIENIE O KONKURSIE: TERRIBLE DIRECTOR ! PRACE MOŻNA WYSYŁAĆ 05.09 ! NIE ZAPOMINAJCIE !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale upiornie!! Super, że można Hawleen 13 wisches już w Polsce. marze o niej.
    Gauce
    Webolf

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)