poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Poznajcie Twyle Tharp ! Jej BIO już do zobaczenia :))

Jak widać pojawia się jedna nowinka, za drugą :)
Czas wracać do pracy :). No więc dostarczono mi informacje o BIO Twyli ! :)) Czy to prawda ? Ależ tak !
Mnie osobiście się podoba. Nie przedłużając, oto BIO nowej postaci Monster High:

Twyla Tharp
Wiek : 14
Zabójczy styl : Moi przyjaciele mówią mi, że mam mroczną osobowość. Wydaje mi się, że to przez to, że jestem postacią cienia... w każdym razie kocham ciemne błękity i głębokie fiolety, zwłaszcza gdy krwawią razem jak dym na wodzie.
Dziwaczna wada : Jestem boleśnie nieśmiała i spędzam większość czasu śpiąc/ukrywając się pod łóżkiem, przez co trudno mi jest poznać nowych przyjaciół. No cóż, jest to po prostu dzień w życiu Boogie Mana.
Zwierzątko : Króliczek z kurzu o imieniu Dustin. Znalazłam go, gdy wiatr dmuchnął nim we mnie, więc od razu go przygarnęłam.
Ulubione zajęcie : Kocham przejmować koszmary normalsów, więc złe rzeczy od razu znikają. Czy można się nie zgodzić, że to dobra rzecz ?
Najbardziej irytująca rzecz : Gdy inne potwory nie rozumieją, dlaczego miałabym chcieć pomagać normalsom. Nie rozumiem tego, że jestem tam, aby ich straszyć. To naprawdę trudne marzenia dla podejrzanych umysłów. Aha, i odkurzacze.
Ulubiony przedmiot : kocham psychologię.
Najmniej lubiany przedmiot : Speech. Stojąc przed grupą potworów trudno mi przemawiać do nich tym, co mam na myśli.
Ulubiony kolor : Blurple, czyli mieszanina niebieskiego i fioletowego. To bardzo różni się od purblue.
Ulubione jedzenie : koszmary oczywiście!
Przyjaciele do grobowej deski : Spectra Vondergeist i Holween Wolf.




Podoba Wam się dzienniczek tej upiorki ? Co o niej myślicie ? Chcielibyście ją mieć ? :))




6 komentarzy:

  1. zawsze jak oglondam wasz blog to jest jakis nowy artykul :P fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałem wszystko and I like it ghoulfriends ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie czytałam do końca ALE tylko temu, bo mama mi kazała wyłączyć komputer, bo siedziałam 2 godziny i JUŻ oczy mi łzawiły :)

      Usuń
    2. Ewka, Ewka :) Razem z Maćkiem jesteście the best <3 !

      Usuń
  3. Zabójczy podpis graficzny Gigi :* !

    OdpowiedzUsuń
  4. Aha, no i upiorne tło oraz post !!!

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)