poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Nowe, upiorne gry na starsue !

Straszyciele !
Tyyyle nowinek do opisania, że szkoda nawet mówić.
Przejdźmy do rzeczy ;) Na starsue.net/ pojawiły się 4 nowe gry. Niestety nie będę robić screenów ( 2 powody: na tym laptopie, na którym to piszę - niestety nie da się robić screenów, kolejny powód - po prostu nie chce mi się :) ). WIADOMO - kilka screenów dostałam od Sofi :)

1.    Gry Fryzury Spectra gra o Spectrze. Nie jestem pewna ale chyba robiłam screeny i Wam pokazywałam, albo nie opublikowałam. Teraz - na czym polega gra ? :
Chodzi o to, co w grze z Toralei Hairstyle. TAK ROBIŁAM SCREENY.
W grze ze Spectrą:
- Play !
- Wybieracie fryzurkę,
- kolor skóry,
- oczkaaa *-*
- ubranie,
- i dodatki itp. :)
Gra jest upiornie fantastyczna. polecam granie. Dla Was LINK :)
Myślę, że Wam się spodoba ta gra, chociaż troszkę bardziej polubiłam grę z Torą :)
2.    Robecca Gry Przeróbki Mechanic   Mechanic Make-over --- czyli ,,mechaniczny makijaż". Tak tytół zdecydowanie Robbekkowaty ;) To dziwne określenie ;D
W grze trzeba zrobić taki świetny makijaż Robecce, żeby jej się w trybach nie mieścił ! :)
Zaczynając od maseczki kończycie na cudownej Robecce :D Ja osobiście polecam grę, bo pisząc ten post - grałam w nią :)
3. Gra Monster High Mix - takie coś w stylu Puzzli :)
Obrazek :)   Monster High Mix-Up Games + upiorny link :D
Gra fajna, ale lepsze były :D
4. Gra z Ghoulią :) Ghoulia Fryzury Games
Gra polega na tym samym co gra o fryzurze Tory i Spectry, więc nie będę jej streszczać :)
Do gry oczywiście link :D

Upiornego grania !!!
Strasznie pozdrawiam


8 komentarzy:

  1. Nic tylko wyć do księżyca :)
    Mrraśny podpis graficzny i tło :)

    Xman

    OdpowiedzUsuń
  2. Możemy już poznać BIO Twyli z nowego filmu Monster High pt. : "13 Życzeń".
    Plik wysyłam na maila Gigi.
    Nowa pora roku to i nowy wygląd bloga:)
    Upiornie fantastycznie to zaprojektowałyście. A tak przy okazji ostatnio mam dużo wolnego czasu więc częściej będę wam podrzucać nowinki MH.

    WM (Wookie Mookie)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no. Z każdym postem robi się co raz ciekawiej. Oby tak dalej! ^^

    ^anonimowaaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Dajcie jakiś konkurs chętniewezmę udział- z n o wu :)

    Claudina

    OdpowiedzUsuń
  5. :):):):):) nowa gra z gigi :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozwalacie mnie tymi strasznie cudownymi podpisami. Frankie ( Gigi ) mówi: ,, Haha jestem elektryzująca :) !"
    a Howleen mówi: ,,Wrrraaaar, zjem cie O.o !"
    Super blog Straszyciółki !
    Pozdrowienia ode mnie i Pana Gorgona

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za wszystkie informacje i linki. A tak w ogóle to będzie gra z Gigi - ubieranka - jak będzie już ta gra, to powiem wam.

    OdpowiedzUsuń
  8. No na serio już za niedługo ta ubieranka :)

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)