wtorek, 2 kwietnia 2013

Nowe lalki! Cleo zamiast Clawdeen ?

UWAGA Upiorki i Upiory!

Pan Wolf wczoraj wieczorem podesłał mi na e-maila zdjęcia nowych lalek; Cleo i Draculaury.
Dopisał również, że ze względu na ilość butów zamieszczonych w zestawach jest prawdopodobieństwo, że to seria I LOVE SCHOES.

Jeżeli to prawda, to czy zamiast Clawdeen Mattel umieścił Cleo ? Jak myślicie ? Czy to ta seria, czy jakaś promocja całkiem nowej kolekcji ? 

Czekam na jakieś oficjalne informacje, bo jestem naelektryzowana. Cleo wygląda przeUPIORNIE! Ta fryzura, i strój..Według mnie to jedna z najładniejszych lalek de Nile, strasznie śliczna! :)

A teraz zdjęcie:



(OBRAZEK DOSTARCZONY PRZEZ: PAN WOLF)
ŹRÓDŁO: MONSTERHIGHSUPPORTGROUP.TUMBLR.COM)




7 komentarzy:

  1. SUPER SUPER SUPER !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze kilka innych, zapowiadanych ALBO RACZEJ ,,przepowiadanych" kolekcji będzie. Zapomniałem nazwy :/ Jak przypomnę sobie, to dam Wam znać ! :)
    Upiorne pozdrowienia, Straszyciółki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ! Już wiem, znalazłem kartkę na której miałem zapisane ;) :
      - Basic 6: będzie tam Spiderella, Dyrektorka MH, Niewidzialny Billy i Wolny Moe ( to chyba już jest, ale nie ma do kupienia Billiego i Moa ;) )
      - PRAWDOPODOBNIE będzie też Draculaura i Cleo Roller Maze.

      Myślę, że Wam pomogłem ;D
      Upiorne pozdrowienia :)

      Usuń
    2. Dzięki, napisałam o tych informacjach od Ciebie w następnym poście :D Upiorne pozdrowienia :)

      Usuń
  3. To wilczo świetna wiadomość !! Nowa S-E-R-I-A-!-!-!
    Mam nadzieję, że wyjdzie również Clawdeen, Frankie, Ghoulia i Lagoona :*

    Claudina

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęknkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!bedom mooooooooooooooooooooooooooojeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)