wtorek, 2 kwietnia 2013

Nowe kolekcje ?

Nasz czytelnik ( Pan Wolf ) wysłał mi w komentarzach i na maila kilka przewidywanych kolekcji ;D
Mam na myśli lalki. Kilka serii już jest ale nie są one sprzedawane jeszcze w internecie i w sklepach ( mówię o Polsce ).
- Basic 6:
wiemy już o lalkach: Dyrektorki, Spiderelli, Wolnego Moa i Niewidzialnego Billiego. Dla przypomnienia :

 Dyr. Głowenia Krewnicka  Spiderella ( AJ )
 Wolny Moe
 Invisi Billy ( Niewidzialny Billy ) ;)

Mam nadzieję, że te lalki będzie można kupić już za niedługo w Polsce ;)

- Z zagranicznych blogów wiem, że lalka Lali ( Draculaury ) i Cleo z kolekcji Roller Maze mogą zostać wydane !


To chyba tylko lalka zrobiona przez fana ;) Mam nadzieję, że oficjalna D z kolekcji SRM ukaże się już za niedługo ;)

To jest na 100 % lalka Cleo SRM zrobiona przez fana. Po prostu przerobiono Cleo Picture Day.
\
Co sądzicie o tych ,,tajemniczych" kolekcjach ?
Może znacie jakieś inne ?

Zapraszam także na wyjątkowego bloga moich Straszycieli ( ;) ):
monsterhigh-boys.blogspot.com

Upiorne pozdrowienia ;) !
~ Amora Cupid.




9 komentarzy:

  1. BARDZO ŁADNIE FANI ZROBILI CLEO SKULLTIMATE ROLLER MAZE. PODOBA MI SIĘ! GDYBY TAKA BYŁA OFICJALNA, TO JA JĄ KUPUJĘ :)

    NEFERA001

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za info :) Nie wiedziałam o istnieniu tych lalek :)
    Upiorne pozdrowienia.
    P.S. Wpadnę na bloga monsterhigh-boys.blogspot.com

    Crystal Diamond

    OdpowiedzUsuń
  3. trzy pierwsze maja być wydane Billy to ooak tak jak cleo i lala.Dyrektorkę można już kupić na eBayu za 180 ileś $

    agis213

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, właśnie słyszałam, że Billy to ooak :) Wiem, że P. Głowenię można kupić na eBayu. Kiedyś nawet był o tym post :)

      Usuń
  4. Najbardziej podobają mi się Cleo i Lala, są przeupiorne:)
    Jasiu 122

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak można zrobić lalkę Niewidzialnego Billy'ego? Przecież on jest niewidzialny!!!

    Abbey Bombinable

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokazywała Amora już w innym poście samo pudełko było i napisane było: Invisi Billy. Więc jak nie czytasz bloga od początku, to się nie dziw, że nic nie kumasz.

      Crystal Diamond.

      Usuń
    2. KUM KUM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)