piątek, 5 kwietnia 2013

Cleo 13 wishes lalka + akcesoria :) I COŚ JESZCZE :D

Upiory i Upiorki !
Czekaliście na Cleo 13 Wisches z mebelkami ?
Ja jestem na 100 % naelektryzowana, bo lalka jest upiornie śliczna !
 Sami zobaczcie :)

Druga fotka:




Mam jeszcze jednego neewsa. Chyba dla Spectry też szykuje się coś z 13 wisches. Sami zobaczcie :) 



I widać będzie też Spectra 13 wisches !


Podobają Wam się lalki i akcesoria ?
Cieszycie się z tych nowinek ?
Mam jeszcze dla Was dużo więcej informacji !

8 komentarzy:

  1. S-U-P-E-R !! Spectra!! 13 WISHES ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHAM CLEO. MA SUPER STRÓJ I MEBELKI. LOVE IT.

    NEFERAOO1

    OdpowiedzUsuń
  3. SPEEECTRAAA!!

    lubię ja. a teraz mamy nowa marcowa gazete mh

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW ! Super upiorne !

    Crystal Diamond

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej!Lalki są przeupiorne,tylko trochę bardziej podoba mi się Spectra. Jasiu 122

    OdpowiedzUsuń
  6. MAM UPIORNEGO NEEWSA!!

    NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NOWY ODCINEK! NA YOUTUBE JUŻ JEST NOWY ODCINEK.. OGLĄDAJCIE I NAPISZCIE O NIM

    MAM UPIORNEGO NEEWSA!!
    NEFERA001

    OdpowiedzUsuń
  7. CZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADZIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lalki są upiorystyczne!!!!
    Choć Kleo mi siębardziej podoba:)
    KABIGAMS

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)