piątek, 5 kwietnia 2013

Bukowy Las mówi nam... :)

Na Facebooku mamy dużo wiadomości :) Teraz Bukowy Las odpisał i napisał, że książka ,,Przyjaciółki na zabój " ukaże się już w 20 maja :).
Przepraszam, nie mam dowodów, ponieważ Facebook mi się zupełnie skasował.

Cieszycie się ?? Ja oczywiście tak ! Kupię jak skończę wszystkie poprzednie części czytać :)





Dla przypomnienia okładka :) Już sam przód jest upiorny !

A Wy kupicie książkę ?
Cieszycie się, że będzie w maju ?
Może chcielibyście, by była już jutro :D ?? 

Upiornie pozdrawiam <3
~Amora Cupid.

5 komentarzy:

  1. lubie to ksiazke a wy

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna układka, upiorki uwielbiam wasz blog!!

    OdpowiedzUsuń
  3. 2o maja!!!!1! W MOJE URODZINY. Najlepszy prezent swiata ;dd

    OdpowiedzUsuń
  4. 20 maja supcio będzie ! KUPIE ! ! !! ! ! ! ! ! ! Jetem wielką fanką monster high !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam 1, 2 i 3 czesc !!!!!!! som supciioooooooooooooooooooooo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)