niedziela, 17 marca 2013

Chibi Jinafire na starsue.net :)

Witajcie Upiory, hej Upiorki! :)

Wczoraj na starsue.net pojawiła się ubieranka Jinafire Long. Przepraszam, że nie opublikowałam wczoraj tej informacji, ale byłam na ZAKUPACH :) Czyli tam, gdzie Upiorki najbardziej lubią spędzać czas- w centrum handlowym :)
W moje pazurki wpadła Jinafire Long, razem z Amorą strasznie się cieszymy :D
No, ale wracając do ubieranki Chibi, moim zdaniem jest bardzo ładna, choć osobiście za chibi nie przepadam, ta mnie "oczarowała" ;)

Tutaj zdjęcie:

(Przepraszam za obcięte logo Monster High)

A tutaj możecie zagrać w tę grę:


A Wam ? Podoba się ta gra ? Co o niej myślicie ? Jakie macie już lalki z serii Scaris ?

6 komentarzy:

  1. BARDZO MI SIĘ PODOBA, CZEKAŁAM NA POST I CZEKAŁAM AŻ SIĘ DOCZEKAŁAM :)

    NEFERA001

    OdpowiedzUsuń
  2. CHIBI - są takie słodziutkie :*

    Sara Anonim <3

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER, juz lece grac xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię Chibi. Wolę zwykłe, ładne upiorki :)
      Po co z Cibi kombinowac? Ja się nie mogem doczekac Skelity i jinafire na starsue jako zwykłe ubieranki. i na monsterhigh.pl/ gry z nimi :) !!!

      Usuń
  4. Sliczniusia:)

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)