niedziela, 17 marca 2013

Catty Noir.

Nowa kotołaczka ? Nie jest to w 100 % pewne, ale chyba będzie występowac w filmie: Frights, Camera, Action ! Oczywiście bardzo chcę oglądnąc ten film :).
Teraz fotka Catty:
Niektórzy mówią, że to jest ,,murzyńska Barbie". To głupie. Jest po prostu czarnym kotem. Hellow ?
Słyszałam, że ona będzie przynośic pecha ( jak to czarne koty mają w zwyczaju ).
To nie jest pewne. 
Co do Catty- jest urocza. Może i ma dużo różu, ale każdej PRAWDZIWEJ fance Monster High podobał by się nawet jakiś wyrzutek zrobiony z szmat. Tak więc akceptuję przewagę różu u niej i tą ciemną skórę.
Twarzyczkę ma ładną :) Włoski podobne trochę do Clawdeen Wolf basic 2.


Na wielu blogach ludzie narzekają też na to, że 5 kotołaczkę stworzyli. A ja zadaję pytanie: ,, KOMU TO PRZESZKADZA?". Cieszę się, że Mattel nie spoczywa na laurach tylko cały czas coś wymyśla.
A co Wy sądzicie o Catty Noir ?
Podoba Wam się ?


Upiorne pozdrowienia :)
~ Amora Cupid.

28 komentarzy:

  1. Obiema rękami się pod tym podpisuję! :) Wkurza mnie, że WIĘKSZOŚĆ narzeka na Catty, a ona na prawdę skrywa w sobie piękno, premiery filmu nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie fryz mają podobną, ale nie taką samą. Na my monsterhigh widziałam mnóstwo obraźliwych komentarzy. A przecież tacy wielcy [sarkazm] fani monster high tam piszą i komentują. Moim zdaniem jest b.oryginalna. Ponoć w filmie 'Frights, Camera, Action!!' wcieli się w jakąś gwiazdę [filmową]. RACJA AMORA- PRAWDZIWY FAN DOCENI KAŻDĄ UPIORKĘ! A nie tak jak na wcześniej wspomnianym blogu. Nic o niej nie wiedzą a do krytykowania pierwsi. Zrobiona jest tak nie bez przyczyny.

      WM

      Usuń
    2. Gigi jak delikatnie skrytykowałaś :D Hahahah xdd. Ona jest ładna, a jak skórę będzie mieć czarną (bo ma mieć ponoć) to już w ogóle będzie git.

      PAN GORGON

      Usuń
    3. Jest pewna sprawa. I na tym blogu i na My Monster High jakiś głupek podszywa się pode mnie. To JA jestem właściwą osobą. Więc nie słuchajcie tej idiotki, bo ona nie jest prawdziwa. Jeżeli jeszcze raz zobaczę jej komentarz tu, czy na innym blogu, to tak dam jej popalić, że się na żadnym blogu nie pokaże! Nie odpuszczę jej, niech zobaczy, z kim zadarła! Już ją wiem, co zrobię! PRAWDZIWA WM!!!

      Usuń
  2. Ja myślę, że Catty Noir jest ładna, bo ten róż do niej pasuje i tworzy z niej prawdziwą gwiazdę:)
    Na nazwisko ma Noir, a noir to po francusku czarny. Może to ma jakiś związek z jej rolą w filmie ? Skoro na nazwisko ma czarny i jest czarnym kotem, a do tego prawdopodobnie będzie przynosić pecha, to ja się nie mogę doczekać kiedy ten film trafi do sieci. Obejrzę go choćby po chińsku :)

    Claudina

    OdpowiedzUsuń
  3. NIE WIEM JAKI NIEKTÓRZY MAJĄ PROBLEM. ONA JEST ŁADNA.

    NEFERA001 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórych spotkamy na ,,najpopularniejszym" ( żart ) blogu. Ahh... Szkoda gadac o takich ,,fanach".

      Usuń
  4. I love that werecat, she's so scary cute :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz super blog,zapraszam do mojego:
    monsterhighpolesp.wordpress.com
    Pa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Gigi, hej Amorcia ;) I jak tam po schoppingu ? Kupiłyście mi coś ? ;D Haha, ja jak już Wam na gmail-u pisałam dostałam ROCHELLE SCARIS- jako spóźniony prezent urodzinkowy :) IIii.. tak się cieszę :) A w Waszae pazurrki, wpadła jakaś Upiorka ? Cmok! :*
    Iza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sobotkę w moje łapki dorwałam Jinafire. Jest prze-upiorna !
      Pozdrawiam Cię Iza :)

      Usuń
  7. Ej no ludzie. ONE MAJĄ PODOBNE FRYZURKI :) Ooo.. jak Cattie słodziuchno wygląda :) Nie rozumiem czego ją tak niektórzy wyzywają, przecież to nie my-mh.blg.com dyktuje modę. Ona jest całkiem ładna. Upiorna z niej upioryna, hehe :D

    Nicole Mh fun

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobne ma kolczyki do Clawdeen, ale nie jest zla.....:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na my monsterhigh pojawiła się odp. do mojego komentarza. Ja nie wiem co te ...yy..dziewczyny ode mnie chcą. Napisałam im tylko że wyrażając swoją opinię nadmieniłam o ich blogu. Już problem. Choć co jak co, ale fanki to to nie są...
    Chociaż, kawałek jakiejś szmatki z czaszeczką mh nie był by zły :D

    WM XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, prawdziwe fanki nie zachowywałyby się jak one. Ale trudno. Zignoruj je bo ta Lorr będzie się popisywac i znowu zacznie klnąc bo myśli że to modne. Ja uważam, że dziewczynie nie wypada klnąc. Upiorki z Monster High tego nie robią więc ja też nie zamieżam :D

      Usuń
  10. Luzik upiory, to tylko rysunek. W filmie na pewnio będzie wyglądać upiornie, lalka pewnie też nie będzie zła :D

    PAN GORGON upiornie pozdrawia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwaga!!!!!- nowy odcinek już po jutrze :D Jak go dorwę na youtube to wam wyśle na maila :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest Upiorna ! Chciałbym jej lalkę. Karina chyba też :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka wielka fanka nawet nie wie że ta clawdeen to seria schol out.


    agis213

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż Cię poprawię. Seria School's (nie piszę się SCHOL!! -.-) out jest potocznie nazywana Basic 2, więc najpierw się dowiedz z pewnych źródeł a później krytykuj, ciemnoto! :/

      WM

      Usuń
    2. Jeny literówka a po za tym zachowuje się jak amora ny my mh. -,- sama jesteś ciemnotą.

      Usuń
    3. agis213 pisała ten kom

      Usuń
  14. Nie przesadzaj.

    Abbey Bombinable

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak widać post o Catty jest mój ulubiony :D Już lecę komentować następny.

    WM

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)