sobota, 27 września 2014

WIELKI powrót

Hej! :)
To ja, Arghantone Rose.. mam nadzieję że jeszcze mnie ktokolwiek pamieta :D
Nie bylo mnie tu baaardzo dlugo, wiem, jednak wracam.
WIELKI POWROT
Czemu wielki? Bo z niespodzianka dla was!
Cos dokladniej? POJAWIL SIE FF PO POLSKU!!! TAK MOZEMY JUZ OGLADNAC "UPIORNE POLACZENIE".
Ogladalam i jestem bardzo naelektryzowana *-*
Aktualnie pisze z telefonu, stąd te błędy jednak dzisiaj gdy wejde na laptopa oczywiscie wkleje link do filmu i napisze kilka nowinek :)

Upiorne buziaki i pozdrowienia! :*
~Arghantone Rose ♥

5 komentarzy:

  1. Wklejam Wam link do Freaky Fusion, mam nadzieję że z telefonu zadziała, jednak i tak wrzuce Wam go dzisiaj z laptopa :)
    http://www.baje.pl/movie/82776/Monster+High+Movies/Monster+High%3A+Upiorne+Po%C5%82%C4%85czenie

    OdpowiedzUsuń
  2. No nareszcie tak dlugo czekalam az w koncu nadszedl wielki powrot.Sorka za bledy :(
    Draculaura M.W.

    OdpowiedzUsuń
  3. No co jest? Przecierz miał być wielki powrót, a codziennie od tego ,, Wielkiego Powrotu'' nic nie ma :( Łapka w dół ( gdyby były łapki)
    Draculaura M. W.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam jakie kiedyś pisałaś komentarze na MMH jeszcze pod nazwą Amora Cupid.Żal mi cię!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No co jest? Już nowy rok, a tu ani widu, ani słuchu. :(
    Draculaura M.W.

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)