wtorek, 1 lipca 2014

Zdjęcia promocyjne katakumb MH

Upiory dziś już ostatnia nowinka ode mnie: mam dla Was zdjęcia promocyjne nowych katakumb. Pamiętacie może to: ?


Okazało się że nie jest to nowy zamek, tylko katakumby i na dodatek zalicza się do FF ! ^^
Pokażę Wam kolejne zdjęcia:


Tu widać nasze katakumby bez lalek. Znajdują się tam różne meble, dodatki, ogólnie robi bardzo dobre wrażenie; przyjrzyjmy się teraz dodatkom:


Krzesła, nie krzesła, świeczniki, stół i dużo mniejszych dodatków takich jak np. książka czy miska z jedzeniem. 

Tu zauważymy że zegar jest ruchomy i będzie można ustawiać godzinę, ogółem: wszystko jest kolorowe i bardzo ładne. 


To wygląda mi na basen. Lagoonafire siedzi przy wielkim oknie, nad nią wisi zabójczy żyrandol, a Cleolei stoi oparta o ścianę, na której zauważyć można szkielet dinozaura. 


W naszych ślicznych katakumbach znajduje się również ruchoma winda, na której wcześniej stała Dracubecca. Z tyłu jest uchwyt dzięki któremu możemy podnosić i opuszczać windę. Bardzo podoba mi się to że potwory mogą jechać właśnie nią, albo iść po schodach :)


Ostatnie zdjęcie przedstawia jakieś ukryte przejście, przy którym stoi Cleolei. Wyszła bardzo ładnie, na tym zdjęciu *ooooo* 


No, to tyle :D Podobają Wam się katakumby?
Kupicie?

Coś mi się wydaje, że to cacko nie będzie mało kosztować :D
 Upiornie pozdrawiam ! 

~ARGHANTONE R. <333







5 komentarzy:

  1. u musze mieeeeećć !
    btw. miiłyyyychhh wakacji ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ohh, well done Arghantone Rose :) and happy summer holidays for all MH fans!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ! ;D Pewnie nie będzie mało kosztować to cudo :* !

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze ale futrzastyczne!!!Zaloze sie, ze kosztuje mniej wiecej 100 :(

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze ale fajne!!!!Zaloze sie , ze kosztuje mniej wiecej 100 :(
    Draculaura M.W.

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)