wtorek, 1 lipca 2014

We are Monster High - nowa kolekcja


Straszni, pojawiła się nowa kolekcja - nazywa się WE ARE MH. Występuje w niej m.in. Gilda!! W końcu jej lalka ^^ 

Właściwie w 100 % nie jest to chyba kolekcja bo w jej skład wchodzi tylko pięciopak. Zdjęcie:


Widać tu Lagoonę, Moa, Cleo, Gildę i Scarah. 


Wolny Moe - jest zwykły, nic do niego nie mam ale jakoś specjalnie mnie nie zachwycił..
Ma zwykłą, fioletową koszulkę, nie za piękne, ciemno niebieskie spodnie i najzwyklejsze na świecie - czarne buty. Poza tym trzyma w ręce łapkę kibica i dzięki niej wygląda ciekawiej i lepiej, a co do twarzy: ma  lekko niebieskie usta i takie samo uczesanie jak zawsze.


Blue - ciekawsza niż Moe ale również nie zachwyciła strojem. 
Zwykłe, fioletowe buty na koturnie, sukienka w jakieś wzory, naszyjnik z basica przemalowany na niebiesko. Co do makijażu: podoba mi się, a co do włosów: zwykłe ;)


Tu spodziewałam się czegoś lepszego, a nie zwykłej sukienki z bandaży i czerwonych szpilek, czyli butów z CAM przemalowanych na czerwono. 
Co do twarzy: Uroczo jej w tych krótkich włosach, makijaż bardzo mi się spodobał, ma również ładny naszyjnik. Jednym słowem: góra ją ratuje.


Uwielbiam Scarah ale jestem teraz zawiedziona - w każdej kolekcji wygląda na prawdę ślicznie, zjawiskowo. A teraz? Taka zwykła i to do niej nie pasuje. Różowe, pastelowe szpilki bardzo mi się spodobały *w* Sukienka nie zachwyca. Makijaż normalny i zwykła fryzura. :c


No i nowa stara Gilda. Jako że była postacią w tle, nie jest super ubrana, ale źle chyba nie jest. Zielona bluzeczka pasuje do tej brązowej kurtki, pasek zwykły, spodnie zwykłe, kozaki zwykłe (takie ma dyrektorka tylko czarne), twarz za to jest ciekawa, zajebiste rogi, ładna fryzura, super makijaż, jakoś jest ^^ Denerwuje mnie trochę, że Gilda się tak świeci (w sensie jej twarz).


Wszyscy z 5-packu.. 
Ogólnie mnie ta kolekcja aż tak do gustu nie przypadła - jeśli miałabym wybierać to bardzo trudno by było mi wybrać bo nikt jakoś specjalnie mnie nie zachwycił. Na prawdę, spodziewałam się czegoś lepszego ale cóż. 

A Wam podoba się ta kolekcja?
Kogo z niej chcielibyście mieć?? 

Upiornych wakacji ^^
~~~~Arghantone Rosee~~~~~~~~~~~~~~









4 komentarze:

  1. ohh, well done Arghantone Rose :) and happy summer holidays for all MH fans! btw. Gilda is so idhajsnai :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nudne te lalki :(

    Cleo ładna ;* !

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)