sobota, 28 czerwca 2014

Iris i Minot z bliska c;

Potwory, mam teraz dla Was fotki ze zbliżeniem Iris i Manny'ego. Można lepiej zauważyć szczegóły cyklopki i przyjrzeć się jej z bliska ;)


Pierwsze przyjrzyjmy się tej potwornej parze na zdjęciu promocyjnym, które mieliśmy okazję już zobaczyć. Bardzo przypadła mi do gustu torebka Iris, a jej buźka z daleka wygląda na prawdę słodko ^w^ Manny nie ma w sobie nic specjalnego, lalka ogólnie jest udana c:


Iris z bliska. No po prostu cud, miód i orzeszki :DD Ogólnie - przepiękna ^^ Ma ciekawy kształt twarzy, jej makijaż idealnie pasuje do koloru oczu i skóry, włosy nie są takie zwykłe jak się wydają z daleka. Mają różne odcienie. Zauważyć można również piegi, które dodają jej uroku.


Minot z bliska wygląda bardzo...ciekawie ;D Podobają mi się jego rogi, ale minus jest taki, że ma włosy takie a nie inne, ale nie przeszkadza to za bardzo. Kości policzkowe są bardzo podkreślone, ale ogólnie podoba mi się ta postać jako lalka.


Zawieruszył mi się tu bucik Iris z bliska ;D Jest bardzo ładny, te oczy na nim wyglądają świetnie, sama chciałabym mieć takie buty. Nie są NIE WIADOMO JAK oryginalne, ale bardzo mi się podobają.

A Wy lubicie tą parę przedstawioną jako lalki??
Kupicie ich?

Upiornie pozdrawiam :3

2 komentarze:

  1. Amazing couple *:

    OdpowiedzUsuń
  2. Super para, pasują do siebie, a masz rację co do Iris :D Jest bardzo słodka *-*

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)