czwartek, 17 października 2013

Film 13 Wishes już w kioskach do kupienia po POLSKU !!!

Straszyciele, piszę szybko: MOŻNA JUŻ KUPIĆ W KIOSKACH FILM MONSTER HIGH 13 ŻYCZEŃ !!! Ja już go kupiłam i oglądnęłam ! Mam dla was kilka fotek zrobionych przeze mnie :)


Tutaj macie płytę i kartkę, dzięki której można zamówić prenumeratę, kilka filmów od razu, czyli jeszcze: scaris, wampigorączka piątkowej nocy, upiorki rządzą i upiorna siła miłości.


Tutaj zdjęcie okładki ,,Strach, kamera, akcja! '' w PL wersji :)


Gdy włączamy film xd 


Na początku 13 W mamy POLSKĄ reklamę 'FCA!'


I jeszcze 1 fotka 'FCA!'


I tył pudełka 13 W.

No i podobają wam się zdjęcia ?
Kupicie film ?
Oglądniecie ?? 

Straszne buziaki :*
~ Arghantone Malik - MMM :)



2 komentarze:

  1. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!To na pewno będzie upiorny film po polsku. Nie mogę się doczekać!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Draculaura MW

    OdpowiedzUsuń
  2. ZAZDROOOOOOOOOOCHA ;O Tesh chce :*

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)