czwartek, 12 września 2013

Żegnamy się!

Niestety- powiem krótko. Czas się pożegnać. A z kim ? Sami zgadnijcie.

Tak! Dobra odpowiedź- OLIWIA B. 
Pewnie nasuwa się Wam pytanie; dlaczego ? Otóż DLATEGO, że jest redaktorką od około 5 dni i NIC jeszcze nie napisała oprócz tego, że kocha Zayna z 1D. No to sorry, to blog o nowinkach Monster High a nie 'Ukryta Prawda'. Tak więc napiszcie ostatnie słowa pożegnania i pomachajcie na ostatnie 'cześć'. Ja z Geuce'm damy radę :)


Co myślicie ? 

P.S- Nie miejcie mi tego za złe, to było po prostu nie fair z jej strony w stosunku do mnie i do Was. Upiorne pozdrowienia!


4 komentarze:

  1. No i dobrze ! Jeszcze ci Zayna chciała odebrać !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. OD POCZĄTKU BYŁAM TEGO ZDANIA. UFF, NARESZCIE PRZEJRZAŁAŚ NA OCZY ARGH. :) ILE JA MAILI CI WYSŁAŁAM ILE PROSIŁAM--ALE SIĘ OPŁACIŁO.

    NEFEEA001

    OdpowiedzUsuń
  3. :C Ale Twój blog,Twoje zasady...Ty decydujesz.A nie pisałam,bo rodzice zabronili mi włączać komp...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, ale na moim blogu jest kilka zasad. Najważniejsza: ZAYN należy do.... dokończ jak chcesz ;)
      Albo ja to zrb. :) Zayn należy do... ARGHANTONE :) Czyli mnie ;) Buziaki :)

      Usuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)