niedziela, 14 lipca 2013

Upiorne gry '13Wishes' :)

Tak, kochani ukazały się już gry na dwie konsole: 'Wii' i 'Nintendo 3DS'.
Pewnie zastanawiacie się, co to jest to drugie. Fakt, nazwa skomplikowana; otóż jest to przenośna konsola do gier, podejrzewam, że jakiś lepszy model tradycyjnego 'DSa' :)

Najpierw zobaczcie okładkę na DSa:


(radzę powiększyć)

Obrazek niestety nie jest w dobrej jakości i niestety mały rozmiar, ale jedynie taki udało się mi znaleźć. 
Ogólnie okładka mi się podoba. Clawdeen,Frankie i Draculaura wyszły potwornie ładnie. W tle Gigi Grant. :) Grę możemy już kupić za około 30 funtów, co na polskie złote wynosi około 150,160zł. plus koszty przesyłki. Chyba lepiej poczekać, aż zobaczymy ją na Allegro (o ile w ogóle zobaczymy :D )

Teraz czas na okładkę gry na 'Wii'

Tym razem jakość i rozmiar obrazka jest o wiele lepsza :) Jednak tak czy inaczej radzę kliknąć na obrazek żeby zobaczyć go dokładniej :)
Myślę, że cena tej gry także nie spadnie poniżej 150zł... ale tak to jest ;)
Okładka prawie taka sama jak na DSa, bardzo podoba mi się ten pałac w tle, no i oczywiście Gigi. 

Jestem strasznie naelektryzowana i ze zniecierpliwieniem czekam na film '13Wishes', czuję w kościach że będzie świetny :) A Wy co myślicie ? Chcielibyście kupić te gry ? Co myślicie o filmie '13 Życzeń' ?





9 komentarzy:

  1. Zapomniałam dodać, że informacje o grze na DSa dostarczyła nam czytelniczka: docka docka.
    Ale informacje o grze na Wii znalazłam sama :)
    Upiornego wieczoru! :D /Gigi Lovee <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, już wiem co kupię LENIE pod choinkę ;d
    fajnie, fajnie.. ;)
    Okładka ciekawa. :)
    Ja też ruszyłem szanowny tyłek i napisałem posta ;d

    PAN GORGON upiornie pozdrawia i zaprasza do siebie ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cii, to ma być tajemnica. Geniuszu a jak to przeczyta ? ;D chodź znając Ciebie to zaraz jej powiesz ;pp

      Usuń
  3. A, noi sorry że tak dawno tu nie byłem wszystko wyjaśnione na : http://monsterhigh-boys.blogspot.com/2013/07/powrot-przeprosiny-dobra-wiadomosc.html

    Błagam o wybaczenie ;d

    PAN GORGON upiornie pozdrawia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już pędzę zobaczyć o co chodzi :) Muszę się zastanowić czy Ci wybaczę, Johnny ;dd może być ciężko z tym. :) hahah, ale mam nadzieję, że będziesz nas odwiedzać częściej. hmmm ? ;>

      Usuń
  4. KOSMICZNE TŁO JEST ŚLICZNE !

    NEFERA001 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, mi się też okropnie podoba <3 zobaczcie do mnie, małe zmiany: monstermaniacy.blogspot.com
      myślę, że warto poświęcić wampichwilę :**
      Całusy Iza

      Usuń
    2. Oczywiście, że warto poświęcić Ci czas Iza :) Blog świetny, ZACHĘCAM DO ODWIEDZENIA :) / Gigi Lovee <33

      Usuń
  5. Ale super są już ze trzy gry monster high. Upiornie się zapowiada. Ciekawe o co w niej chodzi.
    gauce
    Webolf

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)