poniedziałek, 22 lipca 2013

Na Comic Con'ie.... WOLNY MOE + świetna informacja !

JUŻ JEST ! Oficjalna lalka Wolnego Moa ! Lalka mi się bardzo podoba. Nie mam zastrzeżeń. Ok. Zaczynam naelektryzowana od wiadomości, czyli: zdjęcie z comic con'u z jakąś nową postacią ! W tle Honey, czyli postać będzie nowaaa ! Cieszę się, że dowiedziałam się o niej, bo zdjęcia szukałam strasznie dłuugo :D


Zdaje się to będzie tak jak Honey - ktoś z ,,Frights, Camera, Action !"


Tutaj Wolny Moe obok Ghouli Power Ghouls ( ? ) :)


I Moe z Ghoulią :) - śliczne zdjęcie.


I jeeeszcze fotka :) Widać po lewej stronie Honey :D
Co do niej. Różne propozycje kim będzie w 'FCA!' Myślę, że będzie operować kamerą :)

I podobają Wam się zdjęcia ?
Cieszycie się, że to Wolny Moe jest kolejny w Comic Con'ie ?
Podoba Wam się postać na pierwszym zdjęciu ??

Upiornie pozdrawiam !

~ Arghantone Rose <3

5 komentarzy:

  1. Super! Wolny Moe wygląda upiornie. Tamten koleś od Scary też fajnie wygląda.
    Gauce
    Webolf

    OdpowiedzUsuń
  2. ALE SUPER! ZA KILKA MINUT POJAWIĄ SIĘ ZDJĘCIA KOLEJNYCH LALEK. CZEKAMY...:)

    NEFERA001

    OdpowiedzUsuń
  3. To świetna wiadomość :) Podobają mi się te lalki, fryzura Moe-a troszkę podobna do Zayna. bez urazy dla obu panów :) / Niall's Princess ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobno wolny Moe będzie dostępny w Ameryce do kupienia wiosną 2014 roku.

    NP

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)