środa, 31 lipca 2013

13 wishes - trailer !!!

UWAGA UWAGA ! 13 WISHES POJAWIŁ SIĘ TRAILER ! OTO ON, ZOBACZCIE:


Jeśli wolicie obejrzeć przez link, to proszę bardzo, kliknąć tu :)

Jestm NAELEKTRYZOWANA straaasznie ! Bardzo, bardzo, bardzo się cieszę :)) Gigi ma śliczny głos. W ogóle wszyyyystko mi się STRAAAASZNIE podoba. Na koniec pojawia się tam Catty !

I mam jeszcze dla Was smutną wiadomość: przekładamy konkurs D; 
Na razie nie wiem na kiedy, ale nie mam internetu i tylko w niedzielę mogę pisać posty, bo jestem u mojej Ciotki i tam mogę pisać te naważniejsze nowinki. Przepraszam, że blog jest zaniedbany w nowinkach, ale sami wiecie jaka to jest sytuacja.

I co ? Cieszycie się z tego filmiku ?
Ja oglądnęłam go, potem filmik, który KAŻDEMU poprawi humor;

4 komentarze:

  1. BSE- kocham to <33
    pozdro potworki ;**
    Izaa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O mój Ra!! To będzie jeszcze lepsze niż myślałem. Nareszcie straszyciółki będą w innej serii.\
    Gauce
    Webolf

    OdpowiedzUsuń
  3. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! TRAILERRRRRRRR !!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAA!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo ! Superre ! Jak będzie w kinie to oglądne !!! choć.. wkinie nie włączają :( ŻAL

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)