środa, 26 czerwca 2013

"Who's That Ghoulfriend ?" - nowa część "Przynajciółek Na Zabój" :)

Dostałam od Was informacje, że pojawiła się nowa część 'Przyjaciółek na zabój', sprawdziłam to i okazało się, że faktycznie tak jest :)

Tytuł "Who's that Ghoulfriend?" możemy dosłownie tłumaczyć jako: "Kogo jest ta Straszyciółka?" ale istnieje możliwość, że polskie tłumaczenie nie będzie dosłowne.

Mam zdjęcie okładki. Moim zdaniem jest przerażająco-fantastyczna :) Rochellem Venus i Robecce wyszły upiornie ślicznie.  Straszyciółki "wśród" pajęczyn. Czy istnieje możliwość, że w kolejnej cześci 'PNZ' pojawi się długo wyczekiwana Webarella ?
Oceńcie sami!


(radzę powiększyć ze względu na lepszą jakość w powiększeniu)


Podoba się Wam ta okładka ? Zamierzacie przeczytać ? Czy w tej części -według Was- pojawi się Webarella ? :)






4 komentarze:

  1. Ja przeczytałam pierwszą i drugą część ,,Monster High. Ghoulfriends'' i czekałam na trzecią :) Fajnie, że już niedługo będę mogła ją kupićć. /Horanowa *,*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka ładna okładka!
    Lili

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)