wtorek, 4 czerwca 2013

5-pack Dane Class i ubieranka Lagoona 13 wishes na starsue.net !

Straszyciele !
Mam dla Was 2 informacje :)
Pierwsza:
MOŻEMY ZOBACZYĆ 5-PACK Z GILLEM, LAGOONĄ, OPERETTĄ, ROCHELLE I ROBECCĄ :)
Oto dowód :) :


Gill oczywiście ustawiony obok Lagoony :)
Bardzo podoba mi się lalka Rochelle, ale ja raczej kupię po jednej lalce, a nie 5-pack :)

Druga info :) :
Na starsue.net pojawiła się gra Lagoona in 13 wishes. Przepraszam, że dopiero teraz o tym piszę.

Oczywiście screen :) :


I propozycję od starsue, jak ubrać tą upiorkę :D :


Przepraszam, że obrazek nie wyraźny ;)

Tradycyjnie daję LINK do tej futrzastycznej gry.

A Wam podobała się gra ?
Chcecie lalki z kolekcji Dance Class ?
A może już macie jakąś upiorkę z tej serii ?

Upiornie pozdrawiam.



3 komentarze:

  1. Fajna piosenka do gry z Lagooną :))
    Lalki śliczne ! Mam już Lagoonę i Howleen z Dance Class. Howleen ma strasznie fajne łapki w tej kolekcji :*

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. SUUUUUUUPER. MI SIĘ PODOBA LAGOONA I CHCIAŁA BYM MIEĆ GILLA. MOŻE DOSTANĘ.. HEHE... NA GWIAZDKĘ:D

    NEFERA001

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku!! Lalki wyszły upiornie. Najlepiej Rochelle i Lagoona.
    Pozdrawiam,
    Garuce
    Webolf

    OdpowiedzUsuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)