sobota, 25 maja 2013

Troszeczkę o ,,Scaris" :)

 Mam już na płycie ,,Scaris" po PL ! Film jest upiorny ! Kiedy go obejrzałam byłam strasznie naelektryzowana ! Po prostu zakochałam się w tym filmie *-*.
 Wszystko tam jest strachtastyczne. No.. jedynie głos Garrota mógł by być lepszy i w angielskiej wersii głos Jinafire był lepszy niż polski.
 Teraz kilka fotek zrobionych przeze mnie :)




I płyta:


Myślę, że jeśli macie ten upiorny film, to też Wam się tak spodobał :) !

Upiornie pozdrawiam <3





7 komentarzy:

  1. Zazdroszcze Ci;).Fotki sa upiorne
    Pozdrawiam,
    Jasiu123

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, film jest przerażająco-ciekawy. Moja ulubiona część to to jak szukają notatnika Clawdeen TM :)

    OdpowiedzUsuń
  3. JA TEŻ TO MAM. KUPIŁAM NA EMPIK TYDZIEŃ TEMU! :)
    NEFERA001

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę ci Arghantone, że masz ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja go też kupiłam i mi się podobał głos Jin.


    agis213

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, bo jak oglądnęłam to pierwszy raz stwierdziłam, że Jin ma śliczny głos, ale po angielsku podobał mi się bardziej. Kiedy Oglądnęłam po raz kolejny, i kolejny stwierdziłam, że Jin ma strasznie słodki i śliczniutki głos *-*
      Nie chodziło mi o to, że mi się nie podoba :/

      Usuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)