piątek, 3 maja 2013

Nowe zdjęcia Twyli i jeszcze jedno zdjęcie Spectry 13 wiches.

Upiory i Upiorki !
W inernecie znalazłam nowe zdjęcia Twyli ! Oto one:

 

i drugie zdjęcie:


I tutaj takie małe zaskoczenie: na pierwszym zdjęciu Twyla ma inne oczy niż na drugim. Według mnie posiadacz Twyli z drugiego zdjęcia przemalował jej chyba jakimś markerem.

NO TO MOGĘ JESZCZE WAM POKAZAĆ SPECTRĘ:
 

I jak ? Podobają Wam się Twyla i Spectra ?
Chcielibyście zestaw 13 wiches czy może wolicie córkę Boogie'go :) ?


 


5 komentarzy:

  1. Jak mjożna przemalować oczy lalce MONSTER HIGH?? No wstydziliby się ci co tak robią. Aż żal lalek

    OdpowiedzUsuń
  2. jak to widzę, to aż mi się śrubki iskrzą!cudne lalki, jestem wielka fanką.zakochałam się we Frankie 13 wishes, oooh tak okropnie ją chcę, a wy na jaką koszmarkę macie chrapkę z tej serii? ;)

    poznamy się? mówcie mi Lili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚLICZNE TO ZDJĘCIE TWYLI THARP. POWIEM SZCZERZE ŻE Z KAŻDYM ZDJĘCIEM CO RAZ BARDZIEJ SIĘ DO NIEJ PRZEKONUJĘ :)

    NEFERA001

    OdpowiedzUsuń
  4. Arhanton ciagle zmieniasz podpis graficzny ;CC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten z wilkiem jest najlepszy i zostaw go i nie kombinuj tyle

      Usuń

Upiornie dziękujemy za wszystkie komentarze ! :)